четвъртък, 14 август 2014 г.

WINNER- Don't Flirt Бг Превод



                                                       ПРЕВОД

Не флиртувай, всеки ден, аз се притеснявам заради теб
Днес отново се моля, че някой друг няма да те отнеме от мен

Защо винаги имаш толкова много oppas?
Казваш, че са само приятели, но нямаш друго обяснение
Казваш, че имаш среща със своя unnie, но защо телефонът ти е изключен?
Смешно е как ти си тази, която се ядосва сега

Може да съм се заблудил веднъж, но това няма да се повтори
Аз не съм толкова лош, по-добър съм от повечето, където и да отида
Но ти изпробваш този мъж и онзи мъж
И когато ти писне от тях, ти ги изритваш, зарязваш ги и се връщаш назад

Защо отиваш там? Разбира се, че не можеш да отидеш
Освен мен, всички други мъже са еднакви
Твоят мъж е точно тук
Спри да ходиш след това, което не е твое
Ще изгубя ума си, докато ти казвам да се осъзнаеш

*Не се шегувай, аз не се шегувам
Не се ядосвай, защото аз съм още по-ядосан

**Не флиртувай, всеки ден, аз се притеснявам заради теб
Днес отново се моля, че някой друг няма да те отнеме от мен
Не флиртувай, наистина прекаляваш
Днес отново се моля, че някой друг няма да те открадне от мен

Слагаш си тежък грим и казваш, че отиваш 
в къщата на приятелка? Не ти вярвам
Защо днес полата ти е толкова къса?
Знам по-добре от всеки, че ме обичаш
Наистина искам да ти повярвам, когато 
казваш, че всичко е едно недоразумение

След дълго, дълго време
Ти ми се обади и ма каза, че си си легнала по-рано
Забавно ли ти беше да купонясваш? Исках да ти се развикам
Но нямам друг избор, освен да тая всичко в себе си, за да не ме напуснеш
Ти се усмихваш с очите си, започваш да флиртуваш
Сама правиш голям скандал от това
Точно когато започна да ти прощавам, ти се връщаш и отново ме предаваш
Вече из целия град се носят слухове за теб, къде беше миналата нощ?
Предпочитам да ме излъжеш

*Не се шегувай, аз не се шегувам
Не се ядосвай, защото аз съм още по-ядосан

**Не флиртувай, всеки ден, аз се притеснявам заради теб
Днес отново се моля, че някой друг няма да те отнеме от мен
Не флиртувай, наистина прекаляваш
Днес отново се моля, че някой друг няма да те открадне от мен

Недей просто да се смееш, а помисли за мен за момент
Ако си отидеш, няма да ми остане нищо
Недей просто да плачеш, а помисли за мен за момент
Това е последният път, в който ще преглътна лъжите ти







Няма коментари:

Публикуване на коментар