четвъртък, 14 август 2014 г.

WINNER- Color Ring Бг Превод



                                           ПРЕВОД

Синьото небе е красиво
Но защо ставам толкова незначителен и нищожен?
Аз постоянно държа телефона, който не получава отговор
Мелодията звучаща от телефона е приятна
Но защо на мен ми звучи толкова болезнена?
Звучи сякаш сърцето ми вика ,след като те изгуби
Звучи сякаш мелодията осмива копнежа ми по теб

*Аз все още съм на същото място
Защо сега, защо сега ,след като бях изоставен
Аз слушам тъжния край на песента (Защо сега?)
Ти не си до мен (Защо сега?)
Тъжната история на песента ме разплаква

Цветният звън, който прилича на мен
Звън, звън, звън, звън
Цветният звън, който прилича на мен
Звън, звън, звън

Звън, звън
Моля те, вдигни телефона си, който би трябвало да звъни до леглото ти 
Не ме разплаквай
Всеки път си казвам, че това е за последно, последно
Но отново ти звъня

Вървя по същите улици, по които вървяхме заедно
Той все още кънти в ушите ми
Смехът ти и среднощните ни разговори по телефона
Тази мелодия ми пречи да го чуя отново и да не го забравя 
Но аз отново ти се обаждам
Песента, която чувам през копнежа ми за теб
Това ли е отговорът?

*Аз все още съм на същото място
Защо сега, защо сега ,след като бях изоставен
Аз слушам тъжния край на песента (Защо сега?)
Ти не си до мен (Защо сега?)
Тъжната история на песента ме разплаква

Ако тогава бях хванал ръката ти
Ако се бях опитал да те задържа, когато се обърна
Сега можех да слушам гласа ти, вместо тази песен
Ако бях по-добър, ако се отнасях по-добре с теб
Сега можех да слушам топлия ти глас, вместо тази тъжна песен

Цветният звън, който прилича на мен
Докато наближава краят на песента, сърцето ми започна да се свива
Цветният звън, който прилича на мен
Когато песента се повтори, сълзите ми започват да се стичат
Цветният звън, който прилича на мен
С течение на времето, аз забравям гласа ти
Цветният звън, който прилича на мен
Искам да чуя дори само една дума от теб
Моля те, кажи сбогом








Няма коментари:

Публикуване на коментар