четвъртък, 4 септември 2014 г.

MC The Max- U (It's Okay, That's Love OST) Бг Превод



                                                     ПРЕВОД

Миналата нощ, когато звездите блещукаха
Аз помня моментния трепет от онзи момент
Сърцето ми се разтуптя, това е любов, ти чувстваш ли същото?

Все още ли не знаеш какво изпитвам към теб? 
Днес отново те чувствам толкова далечна
O, аз съм оцветен с любов, аз отново сънувам сън с теб

С теб, с теб, с теб, с теб, аз те сънувам

Днес денят ми се стори особено дълъг, звукът на дъжда ме разтърсва
O, когато този дъжд спре, аз ще потърся дъга в небето

С теб, с теб, с теб, с теб, аз те сънувам

Нощта е толкова дълга, за да може слънцето отново да изгрее утре
Вярвай в любовта, знаеш ли какво чувствам?
Аз ще изпея любовта си към теб, която сънувам, ще пея за теб

С теб, с теб, с теб, с теб, аз те сънувам




Няма коментари:

Публикуване на коментар