четвъртък, 4 септември 2014 г.

TIMBER- Happy (Joseon Gunman OST) Бг Превод



                                       ПРЕВОД

Ако ме обичаш, тогава остави ме да си отида сега
Аз никога повече няма да обичам

*Забрави ме, забрави човек като мен
Не искам да се влюбваш в мен
Не можеш ли просто да ме мразиш?
Ако ме обичаш, тогава спри
Повече не съжалявай
Моля те, отблъсни ме

Аз няма да плача повече, щастлив съм
Не ми липсваш, аз забравих за теб

*Забрави ме, забрави човек като мен
Не искам да се влюбваш в мен
Не можеш ли просто да ме мразиш?
Ако ме обичаш, тогава спри
Повече не съжалявай
Моля те, отблъсни ме

Мразя това, че се чувствам по този начин
Аз все още те обичам

Забрави ме, не мога да продължавам така
Искам да сложа край на тази трудна любов
Не мога да те гледам изтощена
Не мога да те задържа до себе си
Моля те, прости ми
Имам само едно малко желание
Запази единствено хубавите спомени
Надявам се, че ще бъдеш щастлива






Няма коментари:

Публикуване на коментар