четвъртък, 4 септември 2014 г.

NewUs- Get Away Бг Превод



                                   ПРЕВОД

Добре, хайде
Искам да поговоря с теб, момиче
Не знам какво трябва да направя сега
Кажи ми какво стана с теб, момиче?
Хей, слушай

Казах ти да не се разсмиваш лесно
Толкова съм нервен, не мога дори да живея
Къде е пръстенът, който ти купих?
Ти не се ли забавляваше като мен?

Не искам те да чувам как казваш, че съжаляваш
Не мога просто да те оставя да си отидеш сега
Прекалено е късно да ме молиш да си замълча
Ще му кажа, че ти си моето момиче

Разкарай се, разкарай се
Никога повече не се доближавай до нея
Разкарай се, разкарай се
Защото тогава няма да оставя нещата така

Не казвам нищо, когато се срещаш с приятели
Знаеш, че нямам проблем с това
Но защо ме караш да се чувствам по този начин?
Защо позволяваш на други мъже да те наричат скъпа?
Какво направи, когато се доближиха толкова много към теб?
Не им ли каза, че си имаш приятел?
Ще им кажа вместо теб, да се разкарат
Махайте се, разкарайте, разкарате, разкарайте се

Аз също не искам да правя това
Но какво друго мога да направя? Не мога просто да стоя безучастно
Дори само мисълта, че се усмихваш на други мъже
Много ме ядосва





Няма коментари:

Публикуване на коментар