четвъртък, 4 септември 2014 г.

Yoo Seung Woo- Everyone Else But Me Бг Превод



                                 ПРЕВОД

Всички други освен мен са влюбени
Тях не ги е грижа за никого другиго
Имат толкова искрени и чувствени връзки
Любов, която не е фалшива

Всички други освен мен са красиви
Ясните им усмивки са красива
Наистина много им завиждам
За любовта, която ги кара да се усмихват

Вече е време любовта да дойде и при мен
Но днес отново, аз просто пея

Всички други освен мен са влюбени
Дори малките деца в съседния град са влюбени
Дори тъжният безработен hyung е влюбен
С любов, която не е фалшива

Вече е време любовта да дойде и при мен
Но днес отново, аз просто пея

Всички ние сме влюбени
Ние просто обичаме различно
Искрените чувства винаги са красиви
Любов, която не е фалшива
Любов, която те кара да се усмихваш
Искам красива любов като тази

Уoo, да

Всички други освен мен
Всички други освен мен
Всички други освен мен са влюбени






Няма коментари:

Публикуване на коментар