понеделник, 8 септември 2014 г.

Zia- Pretend To Be Okay Бг Превод



                                                  ПРЕВОД

Кога започна да се отвръщаш от сърцето ми?
Защо не ми каза?
Сърцето ми беше прекалено заето да обича
Затова не разбрах за това

Трябва да те забравя, не, не мога да те забравя
Аз плача заради тези чувства на привързаност
Твоите кратки думи, когато каза да се разделим
Аз не можах да кажа нищо след като ги изрече

*Да се разсмея ли и да се престоря, че съм добре напук на теб?
Да започна ли да се срещам с други хора напук на теб?
Като глупачка, аз не се отказвам от теб
Така че как мога да се влюбя в друг човек?

Ти ме гледаше в очите, ти винаги държеше ръката ми
Докато ми говореше, всеки ден
Ти ми обеща, че аз ще бъда последната ти любов
Така че тази болезнена раздяла не е правилна

*Да се разсмея ли и да се престоря, че съм добре напук на теб?
Да започна ли да се срещам с други хора напук на теб?
Като глупачка, аз не се отказвам от теб
Така че как мога да се влюбя в друг човек?

Ако се върна назад във времето, към първата ни среща
Да те подмина ли или отново да се влюбя в теб?

Как можеш да се смееш и да бъдеш добре без мен?
Как можеш да обичаш без мен?
Аз просто исках да бъдем щастливи
Аз все още те чакам


Също както вчера






Няма коментари:

Публикуване на коментар