понеделник, 20 октомври 2014 г.

Epik High- Spoiler Бг Превод



                                                             ПРЕВОД

Студените ти очи и думи ми разкриват всичко
Във всяко твое действие, аз виждам края
Казвам си, че не е истина, но предчувствам всичко
Да гледам ли до самия край? Или да си тръгна сега?
Ами ако има обрат?

За какво мислиш? Поглеждаш към мен, едва когато те попитам втори път
Отново, ти ми даваш отговор, който всъщност не е никакъв отговор
Може би утре ще вали
Ти отново гледаш през прозореца
Напоследък, аз често виждам профила ти
Ти въздишаш тежко, а аз замръзват в тази непоносима тишина
Мислейки си лоши неща, за които не бива да мисля
Знам
Интуицията ми е опасна
Ако направя дори една крачка, аз ще бъда този, който ще пропадне надълбоко
Имам много лошо предчувствие
Знам защо
Мистериозните ти въздишки стават все повече и повече
Сърцето ти се отдалечава със всяка една от тях

По някаква причина
Животът стана по-натоварен от преди
Дните, в които се свързваме един с друг все по-рядко, 
разговорите ,които водим на сила
Думите, които биват написвани и изтривани
Всички тези неща предвещават какво предстои
Може да е съвпадение, но всеки път, когато погледна 
към часовника, стрелките се движат срещу мен
Сякаш те ми показват бъдещето
Всичко това е клише
Тези сцени са толкова типични, сякаш съм ги виждал стотици пъти
Но защо съм толкова неспокоен?
Всички обещания, които си дадохме в началото, да 
не би да ги забравихме, защото бяхме заети?
Или да не би вече да сме прекалено заети с това да забравяме?

*Студените ти очи и думи ми разкриват всичко
Във всяко твое действие, аз виждам края
Казвам си, че не е истина, но предчувствам всичко
Да гледам ли до самия край? Или да си тръгна сега?
Ами ако има обрат?
Не мога да те оставя да си отидеш

Чувам ги силно и ясно, дори и да не изричаш никакви думи
Опитах се да се правя, че не знам нищо, но вече знаем всичко
Това проклето чувство, все повече и повече затруднява дишането ми
Може би те затворих в безполезната си фантазия
Може би ти се опита да играеш роля за мен, която не беше за теб
Дори когато ти казвах, че те обичам по навик, аз винаги мислих за нещо друго
Израженията на лицето ми не съвпадаха с думите ми, субтитрите закъсняваха

Исках любов като във филмите, но да не би това да е моето наказание?
Аз искам да ми дадеш сърцето ти, но отговорът ти винаги е неясен
Да, във връзката ни винаги имаше обрати след обрати
Повторение на задушаващи сцени
По-лош от горещия Ад е този етап в който чувствата ни охладняха
Аз виждам края
Не мога да изключа прожектора на въображението си
Когато изпадна в безсъзнание, единствено тогава мога да дишам
Просто ме убий или ме изрежи от сцената
Не ми пука за щастливия край
Не ме оставяй да избледнея

*Студените ти очи и думи ми разкриват всичко
Във всяко твое действие, аз виждам края
Казвам си, че не е истина, но предчувствам всичко
Да гледам ли до самия край? Или да си тръгна сега?
Ами ако има обрат?
Не мога да те оставя да си отидеш

Може би ти и аз играехме една откачена игра
Чиито край е бил предопределен от самото начало
Може би ти и аз сме се насочили към края от първия кадър
Това е нашият последен момент заедно

*Студените ти очи и думи ми разкриват всичко
Във всяко твое действие, аз виждам края
Казвам си, че не е истина, но предчувствам всичко
Да гледам ли до самия край? Или да си тръгна сега?
Ами ако има обрат?
Не мога да те оставя да си отидеш

Аз виждам края, но скъпа, не се отказвай
В случай, че мога да изгубя дори една сцена, момиче, не мога да те пусна

Не мога да те оставя да си отидеш

Аз виждам края, но скъпа, не се отказвай
В случай, че мога да изгубя дори една сцена, момиче, не мога да те пусна


Край?







Няма коментари:

Публикуване на коментар