четвъртък, 2 октомври 2014 г.

FT Island- To The Light Бг Превод



                                                          ПРЕВОД

Изгубих целта си от поглед
Разкаянието не спира да кънти в сърцето ми
Небето става монохромно
И аз мълчаливо затворих очите си

Аз просто искам да тръгна тази вечер
Паднал и изоставен в дълбокия мрак, трудно ми е, да

Дори и всичко да изчезне
Аз ще продължавам да вярвам в светлината, която ме изпълва, да, да

Аз вървях, без дори да държа чадър над главата си
Това, което падаше по върха на пръстите ми
Не бяха листенца от рози

Аз просто искам да тръгна тази вечер
По синята завеса, по която нямаше никакви облаци
И аз със сигурност имах чувството, че видях...

Аз просто искам да тръгна тази вечер
Паднал и изоставен в дълбокия мрак, трудно ми е, да

Коя си ти?
Изглежда сякаш потъваш в нищото
Сега, аз също ще тръгна напред
Трябва да се боря, трябва да тръгна сега

Аз просто искам да достигна светлината
Аз просто искам да достигна светлината
Аз просто искам да достигна светлината, 
светлината, светлината, светлината, о, да
Аз просто искам да достигна светлината, да, да






2 коментара:

  1. Здравей благодаря ти че превеждаш песните на любимата ми група.Бих искала да попитам дали ще имаш свободно време и ако успееш да намериш и преведеш текстовете и на другите две песни от албумът иМ казват се TORNADO & FISH.Благодаря ти предварително

    ОтговорИзтриване