четвъртък, 2 октомври 2014 г.

Kim Dong Ryul- How I Am Бг Превод



                                                       ПРЕВОД

Аз съм човек, който иска да ти даде всичко
На теб, която ме научи, че е достатъчно да имам единствено теб

Аз съм човек, който не можа да ти даде всичко
Човек, който те изгуби прекалено лесно

Преди, когато ние бяхме влюбени
Защо сърцата ни трептяха толкова много, защо бяхме толкова щастливи?
Аз винаги бях развълнуван, сякаш целият свят беше мой
Не можех да си представя да бъда без теб, такъв съм аз

Аз съм човек, който се движеше прекалено бързо
Човек, който в един момент започва да се скита сам

Преди, когато ние бяхме влюбени
Защо беше толкова трудно? Защо ни болеше толкова много?
Ти да плачеш, сякаш света ще рухне
Аз дори не можех да си представя това, но в един момент…

Наистина лиси добре?
Напълно ли ме забрави?

Преди, когато ние бяхме влюбени
Защо не мога да се преструвам, че това беше просто един спомен?
Липсва ми лицето, което не мога да забравя
Спомням си за него по няколко пъти на ден, такъв съм аз

Човек, който все още живее в онова време
Такъв съм аз






Няма коментари:

Публикуване на коментар