петък, 10 октомври 2014 г.

MADTOWN- YOLO Бг Превод



                                                    ПРЕВОД

Живеем само веднъж, всички тук и там
Просто си поемете въздух, дишайте

Облечи си разтегната тениска
Извикай силна, така че да разтърсиш света
В тази джунгла няма правила
Усмивката ми става още по-изкривена

Държа се лошо без причина
Някои хора могат попитат защо правя това
Но трябва ли да има причина за всичко, което правим?
Не се опитвайте да ни подражавате, това е прекалено скучно

Разрошена коса, изкривена стойка
Не съжалявам за това, скъпа
Какъв точно е проблемът?
Това съм аз, да

*Живеем само веднъж, всички тук и там
Просто си поемете въздух, дишайте
O, ла, ла, ла, ла, o, ла, ла, ла, ла

*Живеем само веднъж, всички тук и там
Просто си поемете въздух, дишайте
O, ла, ла, ла, ла, o, ла, ла, ла, ла

Всъщност, много е лесно
Прибери предпазливостта си в задния си джоб
Разбери какво искаш наистина
Момче, каква е идентичността ти

Какво искаш от мен? Нямам отговор
Ние сме прекалено млади, че просто да бездействаме, какво
Ти знаеш, аз знам, кой знае
Движим се напред като виеща се река

Докато всички други са се разбързали, аз ще се движа бавно
Ще отърся прахта от раменете си
Кой може да реши какво ще правя с живота си вместо 
мен? Спри да търсиш решение в ръководствата
Аз ще ти покажа как се прави точно сега

*Живеем само веднъж, всички тук и там
Просто си поемете въздух, дишайте
O, ла, ла, ла, ла, o, ла, ла, ла, ла

*Живеем само веднъж, всички тук и там
Просто си поемете въздух, дишайте
O, ла, ла, ла, ла, o, ла, ла, ла, ла
(Позволи ми до издишам)

Няма никакъв фалш в начина, по който живеем
Всички, които ни разбират, знаят за какво говорим
Няма никакви ограничения в начина, по който живеем
Просто трябва да се забавляваш, разбираш ли ме?

Няма никакъв фалш в начина, по който живеем
Всички, които ни разбират, знаят за какво говорим
Няма нужда да крием начина, по който живеем
Ще ви покажа как се прави, на всички вас

*Живеем само веднъж, всички тук и там
Просто си поемете въздух, дишайте
O, ла, ла, ла, ла, o, ла, ла, ла, ла

*Живеем само веднъж, всички тук и там
Просто си поемете въздух, дишайте
O, ла, ла, ла, ла, o, ла, ла, ла, ла
(Раздвижваме тълпата)

*Живеем само веднъж, всички тук и там
Просто си поемете въздух, дишайте
O, ла, ла, ла, ла, o, ла, ла, ла, ла
(Опасни, ние сме опасни, живеем само веднъж)

*Живеем само веднъж, всички тук и там
Просто си поемете въздух, дишайте
O, ла, ла, ла, ла, o, ла, ла, ла, ла
(Опасни, ние сме опасни, живеем само веднъж)







Няма коментари:

Публикуване на коментар