вторник, 14 октомври 2014 г.

Red Velvet Feat. Taeyong- Be Natural Бг Превод



                                                            ПРЕВОД

Скъпи, хайде, хайде, хайде, аз ще бъда до теб

Светът в сърцето ми, природата, която виждам, всичко, което чувствам
Усмихнатото ти лице, което е като на дете, понякога, 
аз искам да го взема в малката си стая
O, толкова, толкова, толкова много
Всяка сутрин в сънищата ми, на същото място, аз те виждам
O, това е едно райско чувство, което никой не познава
Сега, аз мога да полетя

Понякога, аз се събуждам и отварям прозореца
И се замечтавам щастливо

*Ти живееш в същия свят като мен, очите ти приличат 
на моите, твоите многобройни думи са като есе 
Постоянно чувам топлия ти глас, ти си единствения 
човек, в когото намирам себе си

По свежите и зелени улици, лицата имат свои собствени мелодии
Всичко ме кара да се усмихвам
Всичките ми мисли се изпаряват и в този момент се чувствам щастлива

Изведнъж в съня ми, аз започнах да вървя по този път
Вероятно това дори не е било сън

*Ти живееш в същия свят като мен, очите ти приличат 
на моите, твоите многобройни думи са като есе 
Постоянно чувам топлия ти глас, ти си единствения 
човек, в когото намирам себе си

На път да те срещна, мисля че виждам едно по-младо мое "Аз"
Искам да хванеш малката ми ръка, искам да говоря за теб

Отворих вратата и влязох с първата крачка, 
която направих, аз винаги съм бил до теб
Отворих прозореца, усмихвам се на себе си, но не те виждам никъде
Ти си дълбоко в сърцето ми, разтапяш ме, когато затворя очите си
Вярваш ли в мистерията? Ще ти покажа всичко
Ще ти дам любовта си, приближи се към мен, 
ще те изпълня със щастие и надежда
Не мисли прекалено дълго, не се страхувай от чувствата на привързаност
Имам чувството, че отново съм дете и мечтите ми се 
превръщат в реалност, но знам, че това е просто сън

*Ти живееш в същия свят като мен, очите ти приличат 
на моите, твоите многобройни думи са като есе 
Постоянно чувам топлия ти глас, ти си единствения 
човек, в когото намирам себе си

Добре дошъл в сърцето ми, в него ние ще станем едно цяло
Завинаги ще те пазя в съзнанието си
И гласът ти, който постоянно кънти в ушите ми
Ти си единствения човек, в когото намирам себе си








Няма коментари:

Публикуване на коментар