понеделник, 13 октомври 2014 г.

Boyfriend- Witch Бг Превод



                                                     ПРЕВОД

Защото тялото ти прави бум бара бум

Не ми пука дали е лъжа
Кого го е грижа, ако това не е истина?
Важното е, че в момента ти си в ръцете ми

Защото ако става дума за теб, аз ще бъда жертва безброй пъти
Не мога да те имам, но мога да те докосна

Когато извикаш името ми със сладките си устни
Осъзнавам, че в крайна сметка това си ти, 
дори да боли, тази, която искам, си ти

Всеки път, когато ръката ти ме докосне, дъхът ми спира
Кълна се, че ще ти дам себе си

*Красива си, защото си груба, привлекателна си, защото си опасна
Знам, че ще бъда наранен всеки път, но игрите ти ми харесват
Няма причина да не правя това, ще ти дам всичко от себе си
Просто имам нужда да бъда до теб

Защото тялото ти прави бум бара бум

Имам в предвид ето това
Винаги когато кажеш, че прекалявам
Винаги когато кажеш, че всичко е свършило със тъжно лице
Винаги когато ме караш да се чувствам нервен, по един 
странен начин, това още повече ме привлича към теб
Ти си толкова чаровна, толкова си добро в това да ме контролираш
Изглежда сякаш ще дойдеш при мен, но не го направиш, ти ме влудяваш
Знаеш, че не мога да те оставя
Като бумеранг, който винаги се връща, независимо колко силно го хвърлиш

Опитвам се да спра, но когато ме повикаш
Аз спирам на място и се затичвам към теб

С ангелското си лице, ти ме разтърсваш всеки път
Да не би да е заради хубавото ти тяло или заради аромата ти на жена?

Когато целуна устните ти, аз свеждам главата си
И се кълна, че ще ти дам себе си

*Красива си, защото си груба, привлекателна си, защото си опасна
Знам, че ще бъда наранен всеки път, но игрите ти ми харесват
Няма причина да не правя това, ще ти дам всичко от себе си
Просто трябва да бъда до теб

Защото тялото ти прави бум бара бум

Можеш да ме използваш, можеш да ме разиграваш
Знам, че ще бъда съсипан, но въпреки това, аз избирам теб

Не се нуждая от всичко от теб, достатъчно 
ми е да имам половината от теб
Просто имам нужда да бъда до теб


Защото тялото ти прави бум бара бум






Няма коментари:

Публикуване на коментар