сряда, 15 октомври 2014 г.

VIXX- Error Бг Превод



                                                   ПРЕВОД

Не можах да ги контролирам, затова ги захвърлих
Заличих всичките си емоции
Но не можах за залича теб (Освободи ме)
Защото сърцето ми беше прекалено тъжно (Позволи ми да дишам)

Аз просто трябва да живея така, аз просто трябва да дишам
Аз просто трябва да бъда жив, защо не мога да го направя?
Аз казах, че всичко е наред (Освободи ме)
Това е за мое добро (Позволи ми да дишам), о

Страхувах се, че острите ти като нож думи ще ме порежат
Аз просто трябва да дишам и да ям, за да мога понеса това

Аз бях страхливец, исках да изтърпя всичко

Аз държа сърцето си в ръцете си
Аз избирам живот, който е добър за мен

Аз не искам да се отказвам от себе си
Повече не искам да се съсипвам
Спомените, които не свършват, дори когато краят е настъпил
Не съм уверен, че ще успея да надделея над тях

Накрая се оказва, че любовта
Е лъжа само за единия човек
Сега, гледай как те забравям
С широко отворени очи

Никога не ме забравяй
Никога не ме изтривай от съзнанието си

Сърцето ми се свива и виждам края на този път
След като взех това решение и си поех дълбоко въздух
Аз въздишам тежко
Аз я изтръгвам от сърцето си
Изпускайки тих вик
Аз изтривам образите, които се реят из съзнанието ми
Изгаряйки спомените високо в небето, изгарям ги

Аз те видях отново и плаках
Нещо жестоко се обърка
Сърцето ми все още помни всичко (Освободи ме)
Всичко отново беше същото (Позволи ме да дишам)

Няма къде да избягам от теб

Ако се опитам да те задържа, ме боли
Но ако се откажа от теб, ме боли още повече
Това място е по-дълбоко от сън 
Не съм уверен, че мога да избягам от него

Когато казвам, че ще те забравя
Това е една голяма лъжа, която живее в мен
Лицето ти отново изниква в сърцето ми
И ме боли дори повече от преди

Мисля, че ми липсваш дори повече
Мисля, че това е още по-опасно






Няма коментари:

Публикуване на коментар