четвъртък, 16 октомври 2014 г.

VIXX- Youth Hurts Бг Превод



                                              ПРЕВОД

Всички ни гледат и казват
Че изживяваме най-хубавата си възраст
Че на света има да ни предложи толкова много неща 

Но защо не ни казаха най-важното нещо
Че зад любовта винаги се крие раздяла

Напоследък, аз не мога да помръдна от леглото си
Дори не отварям очите си, в случай че те видя
Аз оставям спомените ми със теб да се стекат със сълзите ми
И ти ли се чувстваш по същия начин?
Когато галеше лицето ми с малкия си и красив нос
Аз чувствах, че това е любов
(Къде си, какво правиш?) Липсваш ми ти от онези времена

За теб, аз изпях първата си любовна песен
А след това ти ме напусна
Заради теб, аз изслушах първата си песен за раздяла
Ти се въртиш в ума ми като текст на песен

Моментът, в който започнах да израствам
Гледката на обърнатия ти гръб
Ми накара да осъзная, че има неща, които не мога да направя сам

В деня, в който ме напусна без никакво предупреждение
Настъпи края на моята младост
Аз не се страхувах от нищо, когато ставаше дума за любов
Но сега, ти ме превърна в страхливец

Ти и аз
Аз мисля за причината за раздялата ни
Сред многобройните въпроси
Които нямат никакъв отговор
Аз се превръщам в зрял човек

Ти и аз, не можем ли отново да станем едно цяло?

Деня, в който останахме будни цяла нощ, 
усещайки пеперуди в стомасите си
Забрави ли за това?
Деня, в който се целунахме за първи път, гледайки се един друг
Ти все още живееш в мен като чернобяла снимка

Мислих, че любовта ще бъде безкрайно щастие
Мислих, че любовта винаги ще бъде до мен

Не говорете за нас толкова лекомислено
Не ни завиждайте
Нашата младост е толкова болезнена






Няма коментари:

Публикуване на коментар