четвъртък, 16 октомври 2014 г.

VIXX- After Dark Бг Превод



                                                          ПРЕВОД

Лунна светлина
Ти отново изчезваш с мрака
Когато денят настъпи, аз оставам сам в леглото си
Следвайки скоростта на слънцето, което бавно изгрява
Аз проливам тежки сълзи
Мразя края на нощта

Ти си толкова студена, ти не искаш да ми дадеш сърцето си
Може би това ме привлича още повече към теб
Ти ми се изплъзваш и когато утрото настъпи
Аз не мога да дишам и отново те търся

Светло е
Аз съм в опасност, докато те чакам



Когато нощта отмине
И аз вече не мога да те видя
Ненавиждам този момент

Аз отново те търся
Която си някъде другаде
Страхувам се, в кроя на нощта

Слънце, все още имам много неща, които да си кажа със луната
Затова, моля те, върви си
Побързай, преди тя да си отиде
Къде отиваш и къде се криеш толкова бързо?
Дори не мога да го предвидя, главата ме боли
Спри да премисляш нещата толкова много, моля те, спри, страх ме е
Аз спя с отворени очи, в случай че можеш да ме напуснеш

Аз те гледам и ти си толкова бяла
Ти ме заслепяваш
Когато заспиш и светлината отново засияе
Аз не мога да го понеса, аз вървя към теб

Лунна светлина, озаряваща мрака
Искам отново да те видя
Надявам се на това

Моля те, освети пътя ми
Това място без теб
Е по-страшно от мрака

Ако отново ме напуснеш
И се скриеш
Сърцето ми ще бъде разбито

Запленен съм от теб
Не мога да спра
Погледни назад към мен, в края на нощта


В края на нощта






Няма коментари:

Публикуване на коментар