понеделник, 3 ноември 2014 г.

A.CIAN- Ouch Бг Превод




Аз свеждам ниско главата си и въздишам тежко
Не, защо, защо не мога да го направя? Аз просто мисля за безполезни неща

Аз вехна, ставам все по-жалък
Такъв е животът, опитвам се да се утеша

Искам да захвърля тези тежки потискащи чувства
Да спре да ме е грижа за чуждите очаквания
Искам да избягам от това място, което ме задушава, искам да загърбя всичко

Ще вдигна високо ръцете си, ще се изправя, независимо какво говорят хората
Ще танцувам като луд, както си поискам
Ще продължа, няма да спра, дори и всички да ми се присмиват
Животът си е мой, никога няма да спра
Ако се повлияя от вас, ако стана като вас, повече няма да бъда себе си

Ау, ау, ауч (Изправи се, изправи се)
Ау, ау, ауч (Вдигни ръцете си във въздуха)
Ако умираш в този капан, където всичко е планирано, разпали сърцата си
Ау, ау, ауч (Продължавай, продължавай)
Ау, ау, ауч (Продължавай да държиш ръцете си във въздуха)
Ако тази реалност те съсипва, побързай, съвземи се и се изправи срещу нея

Пчелите дори не могат да те ужилят
Така че спри да ги избягваш, ако бъдеш ужилен, ужилен си
Тази болка не е нищо особено
Ние имаме мечта, която е различна от тези на другите
Кога ще настъпи краят на тази ужасна еднаквост?

Вчерашният провел е днешната реалност
Не искам да приемам това, но не искам и да го променям
Усилието на хората няма да промени положението
Но можем да се справим, ако не губим надежда

Защо не можем да избягаме? От какво се страхуваме?
Аз мисля и мисля за това докато заспивам






Няма коментари:

Публикуване на коментар