четвъртък, 13 ноември 2014 г.

Cross Gene- I'm Not A Boy, Not Yet A Man Бг Превод



                                         ПРЕВОД

Да
Мога ли да те наричам "моя"?
Бъди до мен
Ти си господарката на моя свят
Не се страхувай, моя любов

Отново го видях, ти отново плачеше
Не издържам повече, това не е правилно
Красивата ти усмивка, която изчезна, докато 
ти гледаше единствено към него
Ще я накарам да се върне на лицето ти, о, о

Знаеш какво казват хората, възрастта е просто число
Не мога да понеса да гледам сълзите в очите ти
Аз ще ги избърша, ще ги приема
Няма нужда да казваш нищо, аз просто ще те прегърна
Възрастта наистина ли е просто число?
Не знам това, но знам едно нещо
Сигурен съм в това какво разтуптява сърцето ми
Запомни това, скъпа
Аз завинаги ще бъда правилния мъж за теб
Кълна се в луната и звездите
Ние ще бъдем заедно

*Сега, гледай единствено към мен
Повече не се тревожи за нищо
Никой не може да те обича колкото мен
Не поглеждай назад, гледай единствено към мен
Дори да съм млад, аз съм мъж
Ти си моя

Дори да съм млад, аз съм мъж
Аз съм твоя мъж

Аз все още съм млад, все още имам много недостатъци
Но цялото ми светло бъдеще, което е пред мен, е твое
Независимо какво говорят хората, не се тревожи
Дори и светът да не ни приема

Скъпа, искам да те имам, мое момиче
Скъпа, искам да те имам, мое момиче
Не гледай никъде другаде
Мястото, на където трябва да гледаш, е точно тук
Скъпа, искам да те обичам, мое момиче
Скъпа, искам да те обичам, мое момиче
Искам да те карам да се усмихваш, когато си самотна
Защото скъпа, аз съм твой 24/7, по цял ден

*Сега, гледай единствено към мен
Повече не се тревожи за нищо
Никой не може да те обича колкото мен
Не поглеждай назад, гледай единствено към мен
Дори да съм млад, аз съм мъж
Ти си моя

Дори да съм млад, аз съм мъж
Аз съм твоя мъж

На къде гледаш, оставяйки ме точно тук?
Просто трябва да гледаш единствено към мен
Моята любов, скъпа, е като никоя друга
Ще се отнасям добре към теб
Няма ли да разбереш какво чувствам
Обичам те

Казват, че съм плейбой, но те не ме познават
Не се нуждая от никой друг освен теб, искам да знаеш това

Сега, гледай единствено към мен
Повече не се тревожи за нищо
Довери ми се, ще се грижа за теб, облегни се на рамото ми
Не поглеждай назад, гледай единствено към мен
Дори да съм млад, аз съм мъж
Ти си моя

Дори да съм млад, аз съм мъж
Аз съм твоя мъж








Няма коментари:

Публикуване на коментар