четвъртък, 13 ноември 2014 г.

Teen Top- I'm Sorry Бг Превод



                                                        ПРЕВОД

Когато отвори широко вратата и си отиде
Аз не можах да те задържа
След като ти си отиде, напразното ти място
Има само тишина
В това кафене звучи тъжна музика 
И изведнъж, започвам да се чувствам токова жалък, че се натъжавам

С какво мога да започна, за да накарам сърцето ти да се върне?
Това да гледам как една малка грешка създава пукнатина във връзката ни
Карайки ни да се отвърнем един от друг като деца
Наранява сърцето ми, признавам, всичко е по моя вина
Но това е само един малък пропуск в нашата връзка
Това не е клуб, говори по-тихо
Ти си като климатик, толкова си студена, увеличи температурата

*Няма никакъв проблем между нас, просто трябва да поговорим
Нищо не може да ни раздели
Не си направила нищо лошо, така че повече не се ядосвай
Аз имам единствено теб

Съжалявам, съжалявам, съжалявам, мое момиче
Но те обичам, обичам, обичам, няма никакъв проблем между нас
Съжалявам, съжалявам, съжалявам, мое момиче
Но те обичам, обичам, обичам, няма никакъв проблем между нас

Като се замисля, направих толкова много грешки 
Съжалявам, че не ти обръщах достатъчно внимание, казвайки, че съм зает
Аз съм твой, честно казано, мислих си, че ще бъда добре без теб
Бях такъм глупак, но сега знам, че не мога 
да продължа живота си без теб, мое момиче

Не мога да те изгубя просто така, защото все още те обичам
Права си, вината е моя, знам това
Така че върни се обратно при мен, хвани ръката ми
При това положение ще полудея, нека поправя нещата
Хората ме гледат странно
Но няма да създавам никакви неприятности
От А до Я, вината е изцяло моя
Така че върни се обратно при мен и хвани ръката ми, става ли?

*Няма никакъв проблем между нас, просто трябва да поговорим
Нищо не може да ни раздели
Не си направила нищо лошо, така че повече не се ядосвай
Аз имам единствено теб

Без теб, мисля че ми ще се случи нещо лошо
Това не е правилно, това не е правилно
Моля те, премисли отново нещата, прекалено е рано да сложим край
Знаеш това, о, моля те

Няма никакъв проблем между нас, просто трябва да поговорим
Ставам нервен, когато си представям живота си без теб
Ставам странен, като човек, който току-що е отказал пушенето
Не си направила нищо лошо, така че повече не се ядосвай
Аз имам единствено теб







Няма коментари:

Публикуване на коментар