събота, 15 ноември 2014 г.

Lee Hongki- When Love Comes (Modern Farmer OST) Бг Превод



                                                  ПРЕВОД

Когато любовта идва без да го осъзнавам
Когато любовта идва внимателно
Когато любовта идва като дъжда
Предполагам, че това е истинска любов

Когато любовта идва сладко
Когато любовта дойде, тя ме запленява като сън
Всеки път, когато те видя, аз се усмихвам щастливо

*Чуваш ли сърцето ми? Да ти го изпратя ли по вятъра?
Виждаш ли сърцето ми? Да го извадя ли тайно наяве?
Докато светът бъде оцветен с думата любов
Аз ще те чакам, обичам те, докато думите ми достигнат до теб

Когато човек е влюбен невинно
Когато човек е влюбен като глупак
Когато човек е влюбен като дете
В момента аз съм влюбен

Когато човек е влюбен, той трябва да бъде честен
Когато човек е влюбен, той трябва да дава всичко от себе си
Това, че съм щастлив, е знак, че те обичам

*Чуваш ли сърцето ми? Да ти го изпратя ли по вятъра?
Виждаш ли сърцето ми? Да го извадя ли тайно наяве?
Докато светът бъде оцветен с думата любов
Аз ще те чакам, обичам те, докато думите ми достигнат до теб

Аз обичам единствено теб
Чуваш ли недовършеното ми обяснение в любов?
Любовта идва
Надявам се, че и ти чувстваш същото като мен

Чуваш ли ме? Думите ми, които са на един влюбен мъж
Виждаш ли очите ми? Очите ми, които са влюбени
По цял ден, думата любов се върти в мислите ми
Аз винаги ще те обичам, дори и небесата ще бдят над нас






Няма коментари:

Публикуване на коментар