вторник, 16 декември 2014 г.

Park Shin Hye- Love Is Like A Snow (Pinocchio OST) Бг Превод



                                                  ПРЕВОД

Ти дойде при мен мигновено, разтуптявайки сърцето ми
Колко далече стигнахме? Сърцето ми бие като лудо
Опитвам се да се престоря, че ми няма нищо, но 
какво да направя с изчервеното си лице?

Опитвам се да скрия чувствата си, опитвам се да ги отрека, 
но когато погледна в очите ти, ти ме разтърсваш
Казвам си, че ние никога не можем да бъдем заедно, но съм безсилна

Сияен като белия сняг, ароматен като цвете
Внимателно, внимателно, недей да бързаш

Не мога да заспя, защото мисля за теб
В тази лунна нощ

Да ти призная ли чувствата си с разтуптяно сърце?
Или ти първи ще го направиш?
Може да разбереш за мен и за тайните ми чувства

Сияен като белия сняг, ароматен като цвете
Внимателно, внимателно, недей да бързаш

Не мога да заспя, защото мисля за теб
В тази лунна нощ

В един топъл ден, изпълнени със сладки чувства, искаш ли да бъдем заедно?
В едни свеж ден, аз искам да те прегърна силно

Няма да бързам много, така че ще ме изчакаш ли?
Внимателно, внимателно, аз искам да застана до теб

Не мога да заспя, защото мисля за теб
В тази лунна нощ






Няма коментари:

Публикуване на коментар