събота, 30 януари 2016 г.

Giriboy Feat. BrotherSu- Hogu Бг Превод




Не се нуждая от нищо
От какво друга мога да се нуждая?
Излязох от вкъщи, мислейки, че трябва да направим нещо заедно
Но ако това те разстройва, нямам какво да ти кажа 
Не вдигаш телефона си, след полунощ
Вместо това ми пишеш в 3 или 5 сутринта
Казвайки, че си била заспала и бля бля бля
Тези от вас, които слушате това
Моля, пазете го в тайна, тя ходи по клубове по цяла нощ

Защото я харесвам
Аз знам какво момиче е, но въпреки това пак я харесвам
Знам, че се среща с друг
А тя си мисли, че не знам, толкова е наивна
Но си струваш цялата болка в сърцето
Струваш си цялото чакането на съобщение от теб
Ти, да, ти, това си ти
Съгласен съм да ме използваш, само когато се нуждаеш от мен

*Да се срещам с момиче като теб
Колко неща трябва да изтърпя?
Къде отиваш днес?
Предполагам, че такъв е животът 
Това ти причинява любовта

**Ти си като блогър, знаеш кои са всички най-добри места
Спри да се правиш, че не разбираш
Не аз съм този, който беше там с теб
Предполагам, че такъв е животът 
Това ти причинява любовта

Не се нуждая от нищо
От какво друга мога да се нуждая?
Излязох от вкъщи, мислейки, че трябва да направим нещо заедно
Ти си тази, която ми отказа
Когато ти се ядосам, ти ме караш да се чувствам безполезен 
но няма нищо, тъй като ти си Богиня
Ти си Богиня, Богиня, Богиня
Ти можеш да правиш всичко, но не и аз
Знам, че нещата просто стоят така

Колко струва?
Позволи ми да купя любовта ти, лесно е
Благодаря ти, че веднага ми отговори, 
когато ти писах, че ще ти купя нови дрехи
Ще ти купя цял магазин, независимо колко ще ми струва
Не се нуждая от пари
За какво друго могат да ми трябват?
Просто ти се радвам, когато те видя, като малко кученце
Съгласен съм да ме използваш, само когато ме мислиш за сладък

*Да се срещам с момиче като теб
Колко неща трябва да изтърпя?
Къде отиваш днес?
Предполагам, че такъв е животът 
Това ти причинява любовта

**Ти си като блогър, знаеш кои са всички най-добри места
Спри да се правиш, че не разбираш
Не аз съм този, който беше там с теб
Предполагам, че такъв е животът 
Това ти причинява любовта

Момиче, какво означавам за теб?
Кажи ми какво трябва да направя
Знаеш, че губя ума си, дори само заради едно твое обаждане 
Момиче, какво означавам за теб?
Какво повече мога да направя за теб?
Не искам повече да бъда поредния добър мъж

*Да се срещам с момиче като теб
Колко неща трябва да изтърпя?
Къде отиваш днес?
Предполагам, че такъв е животът 
Това ти причинява любовта

**Ти си като блогър, знаеш кои са всички най-добри места
Спри да се правиш, че не разбираш
Не аз съм този, който беше там с теб
Предполагам, че такъв е животът 
Това ти причинява любовта







Няма коментари:

Публикуване на коментар