събота, 30 януари 2016 г.

K.Will Feat. Davichi- You Call It Romance Бг Превод




От всички мъже, които се влюбиха в теб
Аз бях щастлив, че аз съм този, който те има
От две неловки връзки, ние се превърнахме в една цялостна любов
Затова вярвах, че ти си само моя

Звън звън звън звън
Телефонът ти пак дава заето, не спира да звъни
Ти все още си с онзи мъж
Постоянно увърташ, казваш, че той е просто познат
Добре, както и да е

*Обичам те, но ти си влюбена в друг човек, 
когото не искаш да признаеш, че обичаш
Сигурно съм глупак, такъв глупак, влюбен съм до глупост в теб
Как е възможно това? Как е възможно това?
Но за сега, ще си затворя очите за това

**Ти го наричаш романс, романс
Ти го наричаш романс, романс
Ти си моя романс, романс
Моля те, спри да разбиваш сърцето ми

Ти си тази, която ме накара отново да се почувствам обичан
Бях благодарен за това, че избра мен
Затова не искам много от теб
Стига ми просто да бъда до теб

Звън звън звън звън
Телефонът ти звъни ден и нощ, дразни ме
Знам, че не трябва да ме е грижа за това, но
Ти постоянно мислиш за него, но казваш, че е просто приятел
Добре, както и да е

*Обичам те, но ти си влюбена в друг човек, 
когото не искаш да признаеш, че обичаш
Сигурно съм глупак, такъв глупак, влюбен съм до глупост в теб
Как е възможно това? Как е възможно това?
Но за сега, ще си затворя очите за това

**Ти го наричаш романс, романс
Ти го наричаш романс, романс
Ти си моя романс, романс
Моля те, спри да разбиваш сърцето ми

Задачата е проста 2 минус 1
Но защо отговорът е такъв?
Защо накрая пак остава 2?
Обичам те толкова, колкото те мразя
Мразя те толкова, колкото те обичам
Звуча толкова глупаво
Но ще почакам, защото те обичам

Обичам те, но ти си влюбена в друг човек, 
когото не искаш да признаеш, че обичаш
Тогава защо продължаваш да ме правиш на глупак
Моля те, не прави това, моля те не прави това
Спри да ме караш да се държа толкова отчаяно 

**Ти го наричаш романс, романс
Ти го наричаш романс, романс
Ти си моя романс, романс
Моля те, спри да разбиваш сърцето ми

Искам теб
Дай ми сърцето си
Цялото си сърце
Моля те, бъди моя, само моя сега









Няма коментари:

Публикуване на коментар