сряда, 16 март 2016 г.

MAMAMOO- Just Бг Превод




Гледам на това сякаш не е нищо особено, също като теб 
Казвам, хей, хей, не ми липсваш, вече не изпитвам нищо към теб

Чувството е сякаш да ти се прииска да облечеш 
дреха, която си носил много много отдавна
Не, не искам да се държа неловко, скъпи, любопитно ми е за теб 

Вече от доста време живеем различни животи

Питаш ме как съм, но аз се питам как си ти?
Аз замръзнах, връхлетяна от многобройните неща, които имам да ти кажа 
Сърцето ми, което беше спокойно без теб
Се разтуптява, когато те видя, ти си лош, мразя те

Как смееш да казваш това, мислиш, че ми е било трудно без теб
Казвам ти, не, това не е вярно, всеки ден, 
аз водя зает живот, не се тревожа за нищо

И да, понякога се чувствам самотна като всеки нормален човек
А ти мислиш ли за миналото, любопитно ми е за теб?

Вече от доста време живеем различни животи

Питаш ме как съм, но аз се питам как си ти?
Аз замръзнах, връхлетяна от многобройните неща, които имам да ти кажа 
Сърцето ми, което беше спокойно без теб
Се разтуптява, когато те видя, ти си лош, мразя те

Спри, още колко време смяташ да ми се присмиваш?
Опитвам се да те игнорирам и продължавам по пътя си, 
вървя към мястото, където теб вече те няма

Как си, аз не съм добре
Липсваш ми и не мога да спя
Без теб аз съм нищо
В сърцето ми, което е пълно със сълзи, живееш единствено ти





Няма коментари:

Публикуване на коментар