понеделник, 13 юни 2016 г.

Jeonghwa & Hyelin- Are You Hungry? Бг Превод



Гладен ли си?

По цял ден, аз мисля за теб
Ти казваш, че си зает
И че ядеш само хляб
Казваш, че си зает, че имаш работа
Ставаш все по-слаб
Единствено пиеш кафе на празен стомах
Предаваш се, отново се предаваш

Днес, за теб
Аз станах на зазоряване
Още никой не го е опитвал
Очаквай го с нетърпение

*Има любов в него, затова има този вкус
Някога опитвал ли си нещо подобно? Помисли внимателно
Аз гледам устните ти
Затова побързай и яж
Гладен ли си?

Nom nom nom
Nom nom nom
Chup chup chup
Chup chup chup

Не прави това
Защото ще се разтревожа
Каза, че вече си ял
Лъжеш, лъжеш, лъжеш
Корен от арарут, корен от китайска камбанка, женшен
Добави, добави от всичко
Побързай и ги смеси

Днес, за теб
Аз обиколих навсякъде, за да търся съставки
Сякаш всеки ден е твой рожден ден
Очаквай го с нетърпение

*Има любов в него, затова има този вкус
Някога опитвал ли си нещо подобно? Помисли внимателно
Аз гледам устните ти
Затова побързай и яж
Гладен ли си?

Nom nom nom
Nom nom nom
Chup chup chup
Chup chup chup

Nom nom nom
Nom nom nom
Chup chup chup
Chup chup chup

Nom nom nom
Nom nom nom
Chup chup chup
Chup chup chup
Гладен ли си?





Няма коментари:

Публикуване на коментар