понеделник, 21 август 2017 г.

sonAmoo- Friday Night Бг Превод



Петък вечер

Лунната светлина блести през прозореца ми
Сърцето ми вече се е разтуптяло
Двигателят запали, бръм-бръм
Стрелката на часовника тик-така, нетърпелива съм
Вече почти е девет, девет часа
Де де де де де де девет 

Блещукащите звезди ме подмамват
Телефонът ми не спира да звъни
В груповият чат е пълна лудница
Мама, тя ми каза
Да си стоя вкъщи, вкъщи тази вечер
Опитах се да затворя очи и да заспя, но
Но не мога да го направя  

*Петък вечер е, побързайте и излезте
Не мога просто да си легна и да заспя
Петък вечер е, чувствам се добре
Да горим като огън в тази мрачна нощ
Цяла нощ  

Да започваме да се движим
Да се раздвижим, раздвижи, о, да 

Изключи телефона си за днес
Ела тук, да се разгорещим, разгорещим
Обади се вкъщи и им кажи, че ще закъснееш
Дори и това да е очевидна лъжа 

Очите ми са бързи като куршум, бум-бум 
Защо се опитваш тайно да си тръгнеш?
Не може да спиш тази вечер, вечер
Но ако не искаш да се забавляваш, тогава чао-чао 

Блещукащите звезди ме подмамват
Обувките ми са с опасно високи токчета
Партито е толкова шумно
Мама, та ми каза
Да си стоя вкъщи, вкъщи тази вечер
Вероятно ще си имам неприятности, но
Но не мога да оставя младостта ми да увехне по този начин

*Петък вечер е, побързайте и излезте
Не мога просто да си легна и да заспя
Петък вечер е, чувствам се добре
Да горим като огън в тази мрачна нощ
Цяла нощ

Погледни това пълнолуние
Нощта става дълбока, също като сърцето ми
Което е пълно с трептящи чувства и мечти и звезди
Аз се въртя и въртя, не спирам да танцувам 

Петък вечер е, побързайте и излезте
Не можем да оставим нощта да отмине просто така
Петък вечер е, чувствам се добре
Не ме търсете
Може малко да закъснея

Да започваме да се движим
Да се раздвижим, раздвижи, о, да 







Няма коментари:

Публикуване на коментар