петък, 3 ноември 2017 г.

BTOB- Missing You Бг Превод



Животът ми е непълноценен
Липсваш ми

Днес отминава поредният ден, нищо не се е променило
Да бъда сам вече не ми се струва толкова трудно
Мислех си, че няма да мога да живея без теб, но сега живея така
Но продължавам да чувствам една празнота, 
предполагам все още не съм те превъзмогнал напълно 

Понякога забравям всичко и чувствам облекчение
А от време на време мисля за миналото, 
защото така намирам много отговори
Но понякога то ме хваща в капана си
Където времето продължава да се движи на пред
А аз оставам на същото място, без да съм постигнал нищо
Ти все още си в сърцето ми, о, о

*Липсваш ми и така отминава поредният ми ден
Липсваш ми и така отминава  поредната ми година
Така живея аз сега
Копнеейки за теб, копнеейки за теб 

Опитвам се да си повтарям, че всичко ще бъде наред
Но в края на деня, ти отново си в мислите ми
Мислех си, че няма да мога да живея без теб, но сега живея така
Но продължавам да чувствам една празнота, 
предполагам все още не съм те превъзмогнал напълно

Сърцето ми все още те желае
Дори след толкова години, ти все още ми липсващ
Аз все още помня първия път, когато се срещнахме
Все още помня с какво беше облечена и как изглеждаше косата ти
Моля се всеки ден и нощ
Надявам се някой ден в близкото бъдеще
Аз отново да те видя 
Ти все още си в сърцето ми, о, о

*Липсваш ми и така отминава поредният ми ден
Липсваш ми и така отминава  поредната ми година
Така живея аз сега
Копнеейки за теб, копнеейки за теб 

Като разрошена коса, когато се събудиш сутрин
И моите дни станаха толкова заплетени, по твоя вина
Опитвам се да се държа сякаш всичко е наред
Но следите, които си оставила на всякъде, ме депресират
Всичко това е по твоя вина
Все още не мога да те забравя, върне се обратно при мен
Дори и накрая всичко да свърши по същия начин 

Липсваш ми и така отминава поредният ми ден
Липсваш ми и така отминава  поредната ми година

Опитвам се да те забравя и така отминава поредният ми ден
Опитвам се да те изгоня от сърцето си и така отминава поредната ми година
Така живея аз сега
Копнеейки за теб, копнеейки за теб 

Липсваш ми, липсваш ми







Няма коментари:

Публикуване на коментар