сряда, 1 ноември 2017 г.

Stray Kids- Hellevator Бг Превод



Животът ми удари дъното на висока скала
Аз вървя през един мрачен тунел
Тези жестоки и плашещи дни 
Аз ги преодолявам съвсем сам

Училищният коридор се отдалечава все повече и повече
Докато аз вървя по този непознат път
Нямам никакъв късмет, нямам карта, 
която да ми покаже накъде води той
Но не искам да се поглеждам назад, не искам да се 
връщам обратно в този лабиринт, през който минах
Опитвам да се да бъда силен
Предпочитам да проливам кървава пот, отколкото кървави сълзи 

Хората казват, че подобно страдание е просто преминаваща буря
Че ако искам да постигна успех, дори и да се страхувам
Трябва да се науча да преодолявам капаните наречени провали
Така че, да, аз захапвам стръвта и понасям болката
Лутайки се безцелно, оставяйки крилете на страстта ми да си отпочинат 

*Животът ми удари дъното на висока скала
Аз вървя през един мрачен тунел
Тези жестоки и плашещи дни 
Аз ги преодолявам съвсем сам
Аз протягам ръката си, но няма кой да я хване
Воден от болката и сълзите си, аз се опитвам да стигна до върха

**Аз съм на асансьор към Ада
Моят асансьор към Ада
Аз съм на асансьор към Ада
Моят асансьор към Ада
Аз съм на асансьор към Ада

Нямам си никого, никой не се интересува, не го е грижа за мен
Чувам единствено студени думи, казващи 
ми да се откажа от глупавите си мечти
Тези думи ме нараняват и отчаянието ми нараства все повече
Небето наречено надежда, изчезва зад ръцете на тези хора 

Моля се да оцелея, да се спася от студени погледи, които ми хвърлят
Мисля, че ще полудея
Дори и да постигна успех, аз пак ще бъда нечий клоун
Затова хората ми казват да се откажа от това да бъда певец
Но дори да губя сили, аз продължавам 
да се насилвам да продължа напред 

*Животът ми удари дъното на висока скала
Аз вървя през един мрачен тунел
Тези жестоки и плашещи дни 
Аз ги преодолявам съвсем сам
Аз протягам ръката си, но няма кой да я хване
Воден от болката и сълзите си, аз се опитвам да стигна до върха

**Аз съм на асансьор към Ада
Моят асансьор към Ада
Аз съм на асансьор към Ада
Моят асансьор към Ада
Аз съм на асансьор към Ада

Опитвам се да намеря изход
Опитвам се да се освободя от капана на мрака
Аз се боря с всички сили, за да избягам от това място
Аз съм на асансьор към Ада
Но ще започна да се изкачвам нагоре

Аз бягам от мрачното си минало
Опитвайки се да достигна светлото си бъдеще
Изморителните моменти, които ме побъркваха
Аз тичам с всички сили напред, опитвайки се да ги оставя след себе си
Следвайки звука на звънеца, оповестяващ новото ми начало
Качих се, хвани ръката ми и да се изкачим до върха 
Моят асансьор към Ада

Аз съм на асансьор към Ада
Моят асансьор към Ада
Аз съм на асансьор към Ада







Няма коментари:

Публикуване на коментар