понеделник, 18 декември 2017 г.

HALO- Here I Am Бг Превод



Заплени ме, не мога да откъсна очи от теб
Изгубих ума и дума
Привличаш ме, краката ми сами се насочиха към теб
Хей, момиче, огледай се наоколо, всички те желаят
Хей, момиче, открадни ме, нека да избягаме надалече 

Ароматът ти винаги ме опиянява
Всеки ден, аз тичам с всички сили, за да бъда точно до теб
Чувам как всички ти се възхищават
Просто влез вътре, не ми харесва да те гледат така

*Момиче, ти се появи без никакво предупреждение и ме разтърси
Предизвика експлозия от чувства в сърцето ми
Насам-натам, скъпа, насам-натам, скъпа
Накъде гледаш? Не гледай на там, обърни се към мен
Насам-натам, скъпа, насам-натам, скъпа
Мястото ти е точно тук до мен

Кой не би се опитал да те спечели?
Красотата ти е неоспорима
Как мога да те оставя сама?
Не мога да понеса тази мисъл
Хей, момиче, аз идвам при теб
Довери ми се, избери мен
Хей, момиче, бавно, аз искам да опозная сладката теб 

Около красивата теб, мъжете се събират като рояк пчели 
Разбира се, това е напълно естествено, но ме кара да се тревожа
Страхувам се, че някой ще те отнеме, неспокоен съм
Не отивай никъде, просто остани тук в ръцете ми 

*Момиче, ти се появи без никакво предупреждение и ме разтърси
Предизвика експлозия от чувства в сърцето ми
Насам-натам, скъпа, насам-натам, скъпа
Накъде гледаш? Не гледай на там, обърни се към мен
Насам-натам, скъпа, насам-натам, скъпа
Мястото ти е точно тук до мен

Без да се колебая
Бих направил всичко за теб
Ти си единствена за мен
Скъпа, избери мен, скъпа, избери мен 

Искам те толкова силно, мисля, че полудявам
Готов съм да рискувам всичко за теб
Така че те моля
Дай ми шанс, какво ще кажеш?
Аз съм да съвсем различно ниво от онези скучни мъже 

Момиче, играта започна (Дори да ме разкъсва)
Това е една интересна игра (Дори да ме съсипва)
Насам-натам, скъпа, насам-натам, скъпа
Не, не гледай натам, побързай и ела тук
Насам-натам, скъпа, насам-натам, скъпа
Мястото ти е точно тук до мен

Аз стоя тук и съм малко нервен
Страх ме е да не изгубя момиче като теб
Не е нужно да се разиграваме, нека просто бъдем заедно
Да седнем и да се опознаем

Насам-натам, скъпа, насам-натам, скъпа
Не, не гледай натам, побързай и ела тук
Насам-натам, скъпа, насам-натам, скъпа
Мястото ти е точно тук до мен






Няма коментари:

Публикуване на коментар