петък, 17 ноември 2017 г.

Samuel Feat. Changmo- Sixteen Бг Превод



Хей, как се казваш, момиче?
Искам да те опозная по-добре
(Искам да те опозная)
Очите ми вече се спряха върху теб
Нека да поговорим за нас, момиче
Между другото, казвам се Samuel
И съм на 16

Уау, мисля, че съм те виждал и преди
Уау, къде живееш?
Уау, на колко си години?
Кажи ми всичко за себе си
О, Боже, ти също си на 16? 

*Сладките 16, 16, 16
Сладките 16, 16, 16
Ти си по-красива от цветята
Не можеш ли да погледнеш към мен?
Това чувство ми се струва толкова правилно
Тя и аз, срещата ни е съдба
Искам да държа красивата ти ръка 
Не си и помисляй да избягаш
Аз вече те последвах в Инстаграм
Не се дръж с мен като с дете
Ще направя твоите 16 сладки

Когато те видях за първи път из града
Беше когато учителят ми се караше заради дългата ми коса
Не от тогава мина доста време и сега ти вече не си малко момиченце
Но все още си толкова красива
Помниш ли ме? Аз съм хлапето, което го биваше да рапира
Хлапето, което спечели награда на конкурс по пиано
Сега, аз съм рап звезда, която цял Seoul познава
Но ти вероятно ме помниш като едно глупаво хлапе 

Преди трябваше да бъда по-смел
Но нали затова имаме музиката
След като ритъмът започне
Ние отново ставаме на 16
Момиче, ще направя твоите 16 сладки
Сладки 16
Виж, има пари в кутията от обувките ми 

Скъпа, отпусни се, дишай дълбоко
Ако си жадна, пийни нещо
Да благодарим на съдбата и нека се веселим
Ние сме на една вълна
Разбирам те, всичко, което казваш
Чувствам го, това е лудост 

Уау, в това няма никакъв смисъл
Имам чувството, че вече се познаваме
Уау, всичко е толкова перфектно
Разговорът ни се задълбочава все повече и повече
Уау, не можем да отречем химията между нас
Защо? И двамата сме на 16

*Сладките 16, 16, 16
Сладките 16, 16, 16
Ти си по-красива от цветята
Не можеш ли да погледнеш към мен?
Това чувство ми се струва толкова правилно
Тя и аз, срещата ни е съдба
Искам да държа красивата ти ръка 
Не си и помисляй да избягаш
Аз вече те последвах в Инстаграм
Не се дръж с мен като с дете
Ще направя твоите 16 сладки

Да танцуваме, танцуваме, танцуваме
Ще направя твоите 16 сладки
Да танцуваме, танцуваме, танцуваме
Ще направя твоите 16 сладки

От всички други шестнадесет годишни на света
Аз ще те направя най-щастливото момиче
Тази година, след като ме срещна
Никога няма да можеш да ме забравиш
Твоите 16 ще бъдат най-сладки
Ела и хвани ръката ми 

*Сладките 16, 16, 16
Сладките 16, 16, 16
Ти си по-красива от цветята
Не можеш ли да погледнеш към мен?
Това чувство ми се струва толкова правилно
Тя и аз, срещата ни е съдба
Искам да държа красивата ти ръка 
Не си и помисляй да избягаш
Аз вече те последвах в Инстаграм
Не се дръж с мен като с дете
Ще направя твоите 16 сладки









Няма коментари:

Публикуване на коментар