събота, 7 март 2020 г.

YEZI- Home Бг Превод



В онзи странен ден
След като те изгубих
Аз не можех да кажа нищо

Отдалечават се все повече, докато вече не мога да ги достигна
Спомените с теб
Днес ме боли дори повече

*Краят на всеки ден без теб
Е изпълнен с копнеж, толкова е ясно

**Твоята топлина, която бях забравила
Защо още е тук?

***Скъпи, аз знам, аз знам
Не мога да съществувам без теб
Далече от теб, от теб
Аз те следвам, докато ти се отдалечаваш
Затова, аз вървя и вървя
Към момента, в който ще те достигна
Ще бъда с теб, бъда с теб

Където и да отида
Ти си моя дом
Аз вървя и вървя и вървя

Където и да отида
Ти си моя дом
Аз вървя и вървя и вървя

Където и да отида

Не искам да се чувствам по начина, по който се чувствам сега
Затова се опитвам да те забравя
Но ти преливаш в стаята ми
Защо оцветявам всеки един мой ден с теб?
Живея в миналото
В което ние все още се лутаме
Надявам се, че този път ще ме върне обратно при теб
На всяка цена, никога няма да се откажа

*Краят на всеки ден без теб
Е изпълнен с копнеж, толкова е ясно

**Твоята топлина, която бях забравила
Защо още е тук?

***Скъпи, аз знам, аз знам
Не мога да съществувам без теб
Далече от теб, от теб
Аз те следвам, докато ти се отдалечаваш
Затова, аз вървя и вървя
Към момента, в който ще те достигна
Ще бъда с теб, бъда с теб

****Където и да отида
Ти си моя дом
Аз вървя и вървя и вървя

****Където и да отида
Ти си моя дом
Аз вървя и вървя и вървя

Където и да отида
Ти си моя дом

Опитвам се да намеря теб, когото изгубих
Искам да се върна към онзи ден, в който се лутахме заедно
Опитвам се да намеря място, към което винаги се връщам

Където и да отида
Ти си моя дом

***Скъпи, аз знам, аз знам
Не мога да съществувам без теб
Далече от теб, от теб
Аз те следвам, докато ти се отдалечаваш
Затова, аз вървя и вървя
Към момента, в който ще те достигна
Ще бъда с теб, бъда с теб

****Където и да отида
Ти си моя дом
Аз вървя и вървя и вървя

****Където и да отида
Ти си моя дом
Аз вървя и вървя и вървя

Където и да отида
Ти си моя дом








Няма коментари:

Публикуване на коментар