понеделник, 29 юни 2020 г.

Sunmi- pporappippam Бг Превод



Той пита какво искам
Казва ми просто да го кажа
Казва, че ще свали звездите от небето
Не искам нищо друго
Аз просто искам тази нощ
Няма да пусна ръката ти

*Осветена в лилаво нощ
Харесва ми, харесва ми
Нека да останем заедно още малко
Все още е рано
Ние в тази
Осветена в лилаво нощ
Накарай ме да се извися небето
Тази нощ, нощ, нощ, нощ, нощ
Осветена в лилаво нощ

**О, скъпи
Когато отворя очите си, ти изчезваш
Дори и да стане бъркотия
О, скъпи
Аз ще чакам тази нощ отново да настъпи

Нана нана нана
Нана нана нана
Нана нана нана
Осветена в лилаво нощ
Нана нана нана
Нана нана нана
Нана нана нана
Осветена в лилаво нощ

Не съм пила
Но съм опиянена
Чувствам се малко замаяна
Кога ако не сега?
Толкова е дразнещо
Няма ли да прегърнеш и целунеш?


*Осветена в лилаво нощ
Харесва ми, харесва ми
Нека да останем заедно още малко
Все още е рано
Ние в тази
Осветена в лилаво нощ
Накарай ме да се извися небето
Тази нощ, нощ, нощ, нощ, нощ
Осветена в лилаво нощ

**О, скъпи
Когато отворя очите си, ти изчезваш
Дори и да стане бъркотия
О, скъпи
Аз ще чакам тази нощ отново да настъпи

Чудя се дали това не е сън
Но аз мисля за теб
Така че тази мощ е истина
Истина е

Осветена в лилаво нощ


**О, скъпи
Когато отворя очите си, ти изчезваш
Дори и да стане бъркотия
О, скъпи
Аз ще чакам тази нощ отново да настъпи

О, боже
Нана нана нана
Нана нана нана
Нана нана нана
Осветена в лилаво нощ
О, боже
Нана нана нана
Нана нана нана
О, скъпи
Аз ще чакам тази нощ отново да настъпи
Нана нана нана
Осветена в лилаво нощ








Няма коментари:

Публикуване на коментар