вторник, 31 юли 2012 г.

2pm- Again And Again Бг Превод



Отново и отново 
и отново и отново

Отново и отново 
и отново и отново

Слушай!

Защо отново стоя пред къщата ти,като глупак?
Изиграван отново и отново
и страдащ отново и отново
Но защо отново съм на това място?

Мисля,че полудях
Нямам ли никаква гордост?
Връщам се при теб
все едно се въртя в кръг
Казвайки,че не мога да съм такъв
Днес отново съм такъв,не

*Отново и отново 
и отново и отново
Продължавам да се връщам при теб
Не знам защо
Не знам защо

**Отново и отново 
и отново и отново
Отново вярвам на думите ти
Не знам защо
Не знам защо

Защо съм такъв глупак?
Защо се превърнах в това?
Взех твърдо решение
Отново и отново
Защо продължавам да се връщам при теб?

Мисля,че полудях
Нямам ли никаква гордост?
Връщам се при теб
все едно се въртя в кръг
Казвайки,че никога няма да те видя отново
Днес отново съм такъв,о не

*Отново и отново 
и отново и отново
Продължавам да се връщам при теб
Не знам защо
Не знам защо

**Отново и отново 
и отново и отново
Отново вярвам на думите ти
Не знам защо
Не знам защо

Какъв вид лекарства си ти,че не мога да се откажа от теб
Без да знам,продължавам да копнея за 
теб и в последствие отново те търся
Въпреки,че знам,че си лошо момиче
Прегръщах те и те обичах отново
Несъмнено искам да дойда при теб
Познавайки цялата болка
Не мога да се обърна
Не мога да реша

По дяволите!Защо съм такъв?
Защо лежа до това момиче?
Още няколко пъти
трябва да правя това за себе си,за да се вразумя
Някой да ме завърже някъде бързо,моля
Тя е лошо момиче,знам,
но правя го отново,о не

*Отново и отново 
и отново и отново
Продължавам да се връщам при теб
(Връщам се при теб)
Продължавам да се връщам при теб
Не знам защо
(Защо?)
Не знам защо
Не знам защо
(Защо?)
Не знам защо

**Отново и отново 
и отново и отново
Отново вярвам на думите ти
Не знам защо
(Защо?)
Не знам защо
(Защо?)









Няма коментари:

Публикуване на коментар