вторник, 31 юли 2012 г.

Miss A- Breathe Бг Превод



                      ПРЕВОД

**Заради теб сърцето ми бие
Заради теб тялото ми те желае
Всеки път, когато срещна погледа ти
Всеки път грабваш ума ми
Заради теб сърцето ми бие

***Не о Не о Не о о
Не мога да дишам
Не о Не о Не о о
Не мога да дишам
Не о Не о Не о о
Не мога да дишам
Не о Не о Не о о о о

Момче,изглеждаш толкова добре,
просто си прекрасен
Опитвам се да бъда малко потайна,но
ме хващаш да те гледам всеки път

Не съм такова момиче,но момче
караш момичетата да полудяват
Стилът ти е просто невероятен
Така че ела и ме спаси сега

*Не искам да съм влюбената
Да пофлиртувам ли малко?
Имам чувството,че и ти ме искаш
толкова,колкото и аз искам теб
Веждаш ли как излязоха нещата?

Да направя ли нещо? (Да) Просто знаех (Да)
Тази безкрайна игра ме подлудява

**Заради теб сърцето ми бие
Заради теб тялото ми те желае
Всеки път,когато срещна погледа ти
Всеки път грабваш ума ми
Заради теб сърцето ми бие

Днес ще разкрия всичко,време е да разбереш
Ще ти кажа всичко, скъпи, ще ти го кажа
Когато се появиш пред мен, тялото ми се парализира
и умът ми е празен,да,мислите ми изчезнаха

*Не искам да съм влюбената
Да пофлиртувам ли малко?
Имам чувството,че и ти ме искаш
толкова,колкото и аз искам теб
Веждаш ли как излязоха нещата?

Да направя ли нещо? (Да) Просто знаех (Да)
Тази безкрайна игра ме подлудява

**Заради теб сърцето ми бие
Заради теб тялото ми те желае
Всеки път,когато срещна погледа ти
Всеки път грабваш ума ми
Заради теб сърцето ми бие

***Не о Не о Не о о
Не мога да дишам
Не о Не о Не о о
Не мога да дишам
Не о Не о Не о о
Не мога да дишам
Не о Не о Не о о о о

Момче,когато ме гледаш сърцето ми пропуска по удар
Когато си тръгнеш,болката отново се връща
Освободи любовта ми,прикована е тук,не виждаш ли?
(Имам в предвид)Хвани я
Ето я любовта ми(Скъпи)момче,просто не мога да дишам

**Заради теб сърцето ми бие
Заради теб тялото ми те желае
Всеки път,когато срещна погледа ти
Всеки път грабваш ума ми
Заради теб сърцето ми бие

***Не о Не о Не о о
Не мога да дишам
Не о Не о Не о о
Не мога да дишам
Не о Не о Не о о
Не мога да дишам
Не о Не о Не о о о о

Не о Не о Не о о





Няма коментари:

Публикуване на коментар