петък, 24 август 2012 г.

FIESTAR- Wicked Бг Превод



                                ПРЕВОД

*Моята популярност е опасна за теб 
Всички гледат само към мен
Моята популярност е опасна за теб
Аз съм най-красивото момиче тук 


*Моята популярност е опасна за теб 
Всички гледат само към мен
Моята популярност е опасна за теб
Аз съм най-красивото момиче тук 

В момента прекаляваш
Трябваше да ме избегнеш
Не можеш да ме победиш

Тази моя проклета популярност не намалява
Тя е като неразрешима загадка- кодът на Da Vinci 
Скоро ще се влюбиш в мен, 
сърцето ти ще бие като лудо заради мен 
Стъпките ти ще следят мен и всяко мое движение
Ти дишаш в такт с мен
Не се срамувай от естественото привличане
Ела по-близо до мен, за да можем да се докоснем


*Моята популярност е опасна за теб 
Всички гледат само към мен
Моята популярност е опасна за теб
Аз съм най-красивото момиче тук (х2)

Искам с всеки изминал ден да ставам все по-красива
Не ме съди за това
Обичай ме, обичай ме, обичай ме
Ние сме лукави, лукави, лукави момичета
Това е напълно нормално
Просто искам да се отличавам повече от теб
Обичай ме, обичай ме, обичай ме

Никога- не можеш да доведеш приятелка, 
която е по-красива от мен
Uh uh uh uh uh uh uh uh
В деня на партито, не може да сме 
облечени с едни и същи тоалет
Uh uh uh uh uh uh uh uh 

Знам, че съм лукава, знам
Знам, че съм лукава, знам

Днес отново ние сме върха
Никой не може да ни спре, време е да тръгваме
Не бързай, просто се наслаждавай на атмосферата
Съобрази се с настроението ми, трябва да си нежен

За момичетата аз съм обществен враг
За момчетата съм като енергийна напитка
Всеки ден мечтата ми се сбъдва
Всичко, което искам се сбъдва

Бонбонът винаги е сладък
Това е съвет за всички момичета- съвет и истина
Понякога се нуждаеш да се забавляваш като луда
Въодушеви се и бъди по наперена, 
повдигни самочувствието си

Когато мина всички очи са върху мен
Не искам да бъда сравнявана с другите, 
така че млъкни, моля те, замълчи
Летя на високо, докато умра- толкова съм невероятна
Повиши стойността си, аз струвам с милиони повече


*Моята популярност е опасна за теб 
Всички гледат само към мен
Моята популярност е опасна за теб
Аз съм най-красивото момиче тук (х2)


Знам, че съм лукава, знам
Знам, че съм лукава, знам








Няма коментари:

Публикуване на коментар