петък, 24 август 2012 г.

G-Dragon- One Of A Kind Бг Превод



                             ПРЕВОД


Аз просто съм див и млад (x2)

Правя го за забавление
Моето име е каквото аз реша


*Здрасти
Да, сър, аз съм уникат
Аз съм мечка, която може да прави
много номера- не повече от лисица
Здрасти (x4)
Да, сър, аз съм уникат
Аз съм досаден сноб, защото съм много скъп
Разкарай се

**Да, hyung, да, noona (Какво ти е?)
Просто ми е толкова скучно
Да, hyung, да, noona (Какво ти е?)
Съжалявам, но съм толкова известен

Аз съм там, само на едно обаждане
от теб- аз съм на 88-08-18
Никой не може да ме спре, аз съм номер едно
Защото аз съм различен, защото това съм аз

***Разкарай се, шегуваш ли се с мен
Млад и богат, това описва мен
Какво искаш да направя
Шегуваш ли се, шегуваш ли се

*Здрасти
Да, сър, аз съм уникат
Аз съм мечка, която може да прави
много номера- не повече от лисица
Здрасти (x4)
Да, сър, аз съм уникат
Аз съм досаден сноб, защото съм много скъп

Тове е вече вторият ми албум
Моят рап е това, което води
дамите в спалнята (Да, зает съм)
Цвята от пари цъфтят около мен
Песента ми разплаква всички
Обичам това

Постоянно ми предлагат оферти
да стана модел на някого
Дори когато другите се опитват
да извърнат поглед от лицето ми
Няма никаква полза, защото се още са на
място, където лицето ми е навсякъде
Но те не могат да ми се наситят
Казват, че не могат да живеят без мен

***Разкарай се, шегуваш ли се с мен
Млад и богат, това описва мен
Какво искаш да направя
Шегуваш ли се, шегуваш ли се

Ла ла ла
Не ме псувайте
О, моля ви, просто ме гледайте с любящи очи
Ла ла ла
Моля ви, приемете ме, моля ви, обичайте ме

*Здрасти
Да, сър, аз съм уникат
Аз съм мечка, която може да прави
много номера- не повече от лисица
Здрасти (x4)
Да, сър, аз съм уникат
Аз съм досаден сноб, защото съм много скъп
Разкарай се

**Да, hyung, да, noona (Какво ти е?)
Просто ми е толкова скучно
Да, hyung, да, noona (Какво ти е?)
Съжалявам, но съм толкова известен

Хайде
Последвайте ме, последвайте ме (x4)

*Здрасти
Да, сър, аз съм уникат
Аз съм мечка, която може да прави
много номера- не повече от лисица
Здрасти (x4)
Да, сър, аз съм уникат
Аз съм досаден сноб, защото
съм много скъп
Разкарай се





Няма коментари:

Публикуване на коментар