вторник, 21 август 2012 г.

Kim Hyun Joong- I Am Your Man Бг Превод



                              ПРЕВОД

Мисля единствено за теб
По цял ден мисля единствено за теб
Защо не разбираш какво чувствам?
Аз съм глупак, за когото ти си единствена

Казваш, че е само временно, че ще отмине
Ти винаги, винаги си такава
Пренебрегваш искрените ми чувства като шега
Времето отминава- чуй какво ти казва сърцето ми
Сега, аз ще ти призная чувствата си

*Аз съм твоя мъж
Аз съм мъж, за когото ти си единствена
Кажи ми, че обичаш само мен
Призовавам те, теб, която си толкова обичлива

Аз съм твоя мъж
Обичам те, обичам те, обичам те, скъпа
Ще ме погледнеш ли?
Ще повярваш ли в мен?
Аз съм твоя мъж

Защо все още не знаеш?
Защо ме гледаш така?
Започвам да треперя
Сърцето ми започва да трепери
Но ти просто продължаваш да се смееш
Времето отминава- чуй сърцето ми,
чувствата ми стават все по-силни
Ще ти го кажа сега


*Аз съм твоя мъж
Аз съм мъж, за когото ти си единствена
Кажи ми, че обичаш само мен
Призовавам те, теб, която си толкова обичлива


Аз съм твоя мъж
Аз съм мъж, за когото ти си единствена
Кажи ми, че обичаш само мен

(Обичам те, обичам те, обичам те)
Имам единствено теб, обичам те (Обичам те)
Обичам единствено теб

Ти си моето момиче
Завинаги, ти си моето момиче
Моля те, запомни този момент
Дори да ти се обадя хиляди пъти
Ти си моята любима

Обичам те, обичам те, обичам те, скъпа
Гледай само към мен
Обичай само мен
Аз съм твоя мъж
Обичай само мен
Моля те, омъжи се за мен

Аз съм твоя мъж



                                                      



Няма коментари:

Публикуване на коментар