вторник, 21 август 2012 г.

Kim Hyun Joong- Smile Бг Превод



                             ПРЕВОД

Хей, скъпа
Знаеш ли, караш ме да се усмихвам
Просто слушай

Сърцето ми бие като лудо
Устните ми са опънати в широка усмивка
От момента, в който те срещнах

Само защото те имам до себе си
Днес отново се усмихвам
Защото ти си до мен

*Момиче, караш ме да се усмихвам
Имам чувството, че светът е мой
Сигурно съм късметлия
Ако съм с теб, с теб
Ще бъда щастлив

Независимо какво казват хората- ти си единствена
Ти си единствена за мен- бъди мое момиче
Не мога да продължа напред, ако 
не съм с теб, знаеш това, нали?

Когато погледна в очите ти
За първи път се чувствам по този начин
Ти си момичето на мечтите ми
Момиче, ти де караш да...


*Момиче, караш ме да се усмихвам
Имам чувството, че светът е мой
Сигурно съм късметлия
Ако съм с теб, с теб
Ще бъда щастлив

Винаги, когато мисля за теб
В съзнанието ми изплуват думи, 
които не мога да скрия- "Обичам те"
Скъпа, мила, любима, искам да 
съм в прегръдките ти, да, да, да
Ти си всичко за мен, да, да, да


*Момиче, караш ме да се усмихвам
Имам чувството, че светът е мой
Сигурно съм късметлия
Ако съм с теб, с теб
Ще бъда щастлив

Момиче, ти ме караш да се усмихвам
Усмихвам
Усмихвам






Няма коментари:

Публикуване на коментар