вторник, 11 септември 2012 г.

FT Island- Let Her Go Бг Превод



                                    ПРЕВОД

Някой, когото не трябва да обичам, 
някой, с когото не трябва да се срещам
Този човек си ти, за това дори 
не мога да изрека името ти

Като неизменяща се съдба, аз срещнах човек, 
с когото дори не трябва да се разминавам
Казвам на себе си не, крещя на себе си не, но
Като лъжа, любовта ми иска единствено теб

Сърцето ми крещи "Пусни я, пусни я да си отиде"
Но в същото време не слуша и ми казва, 
че не мога да я пусна, дори и да умра
Сърцето ми ме дърпа назад и ми казва "забрави я, забрави я"
Но е упорито до глупост и казва, че не може да го направи

Ако се преродим, надявам се, че тогава ще можем да се обичаме
Надявам се и се моля за това всеки ден- сбогом моя любов

Думите, които не мога да изрека "Обичам те, обичам те"
Казвам ги единствено, когато съм сам
След като страдам и страдам, докато повече не мога да го търпя
Тогава, може би ще мога тихо да изрека името ти




Няма коментари:

Публикуване на коментар