вторник, 11 септември 2012 г.

FT Island- Paper Plane Бг Превод



                                    ПРЕВОД

Просто го направи, то е точно като теб
Хвърли го колкото можеш по-надалече
Дори и да се люлееш в този вятър и 
да трепериш с нетърпение
Разпери малките си крила и полети отново

Никой не го интересува колко високо летиш
Никой не го интересува какво разстояние ще изминеш
Никой не те вижда, небето не гледа единствено теб
Никой не го интересува какви усилия полагаш
Никой не го интересува колко силно плачеш
Независимо че съм счупен, независимо че съм разкъсан
Аз ще отида там, където искам да отида

Точно като хартиено самолетче
Ветровете ще те отнесат нависоко
На къде отиват мечтите ми и ценното ми бъдеще?

Колко далече мога да стигна? 
Имам само чувства на нетърпение
Но обещавам, че няма да поглеждам назад
Ще летя само напред


Никой не го интересува колко високо летиш
Никой не го интересува какво разстояние ще изминеш
Никой не те вижда, няма никой в небесата, където ти летиш

Никой не го интересува какво ще изсвириш
Никой не го интересува дали ще се отдалечиш
Представи си го, лети по начина, по който искаш

Дори и да падне, дори и да се пречупи
Тогава хвърли го колкото можеш по-надалече
Независимо какви трудности те достигнат,
Разпери малките си крила и полети


Просто го направи, то е точно като теб
Хвърли го колкото можеш по-надалече
Не се отказвай от всичко- това е за силното ти Аз

Никой не може да те спре да искаш да летиш
Никой не може да ме спре да искам да летя
Ще стоя на край на този път, по който трябва да поема, да

Никой не може да те спре
Никой не може да ме спре, да, да, да, да
Никой не може да те нарани
Никой не може да ме задържи, 
никой не може да ни задържи

Опитай




Няма коментари:

Публикуване на коментар