вторник, 11 септември 2012 г.

FT Island- Life Бг Превод



                                           ПРЕВОД

Когато стоиш на раздвоен път, няма
нищо лошо в това да погледнеш назад
И като виждаш как отиваш все по-напред, 
можеш да посочи на къде отиваш

Когато видиш залязващото слънце и 
гледката как ставаш все по-малък
Събери ръцете си и изчакай деня
Той отново ще настъпи

*Не искам безсмисленото ми съществуване да продължава
Защо всеки ден се залъгвам и заблуждавам като глупак
Погледни внимателно- това не съм аз- моля ви, кажете ми
Как да намеря истинското си Аз- моят живот

Моят живот

Ние също сме хора, които мечтаят за бъдещето си
Малко по малко, бъдещето ми се осъществява
Но имаше дни, в които ми се искаше да го 
разкъсам на парчета и да го захвърляНо не мога просто да се предам, 
след като стигнах толкова далече
Викам като луд, молейки чудесата, 
които съм пропуснал да се върнатНо нищо не се връща

Изкушенията, които не мога да спра или да забравя
Ще се връщам към тях всеки ден,
но защо сега стоя на края на този пътНе се притеснявай, погледни ме сега-
дори и цялата да станеш в белези
Ти няма да се промениш, ще останеш каквато си сега

Ако не можеш да се върнеш в миналото
Цени този момент всеки ден
За да не се срамуваш от себе си, което винаги защитаваш 

*Не искам безсмисленото ми съществуване да продължава
Защо всеки ден се залъгвам и заблуждавам като глупак
Погледни внимателно- това не съм аз- моля ви, кажете ми
Как да намеря истинското си Аз- живата ми

Моят животДа, да, да





Няма коментари:

Публикуване на коментар