вторник, 11 септември 2012 г.

FT Island- Compass Бг Превод



                                     ПРЕВОД

Беше ослепителен, слънчев септемврийски ден
Ни се вървяхме по пътя, по който често се разхождахме

Ти каза, че винаги ще бъдеш до мен
Ти наистина си най-красивото момиче на света

Ти винаги хващаше двете ми ръце и ми казваше
Че някой ден мечтата ми ще се сбъдне

Понякога вървя по този път
И от някъде чувам гласа ти да ме вика
Знам, че рано или късно сърцето ще почне да ме боли
Но въпреки това не мога да спра

Чуваш ли гласът ми, който те моли 
да се върнеш обратно при мен?
Не искам да се връщам обратно 
по този път, който изминах сам

Не можах да спазя дори и най-малките обещания
Защо тогава не знаех, че страдаш?

Съжалявам, най-накрая ти казвам,че съжалявам
Обичам те, ще те чакам тук, на този път




Няма коментари:

Публикуване на коментар