четвъртък, 6 септември 2012 г.

Park Gyuri- Daydream Бг Превод



                                          ПРЕВОД

Докато сърцето ми изгаря в тъмни 
пламъци, започва да се спуска мрак
Изглежда сякаш запечатва прясната ми 
рана, която става прекалено дълбока
Нашата разбита на парченца любов ме поряза като бръснач
Сърцето ми е наранено от стичащите се от 
очите ми сълзи, боли ме, викайки името ти

Днес ще те запечатам в безполезното име "спомен"
Давам всичко от себе си, за да те забравя отново
Но пак не мога да избягам от теб, не мога да те изкарам от ума си
Все още те виждам в мрака

*Аз вървя в сънищата си, в сънищата си
Ти дойде, за да ме намериш без мое позволение
И без значение колко много страдах, аз отново потрепвам
Плача в сънищата си, в сънищата си
Не мога да те хвана, не мога да тръгна след теб
С това аз се събуждам обляна в сълзи

Сълзите ми, които се опитвам да сдържам се стичат 
горещи по бузите ми и аз прехапвам устни
Гледайки ме в тишината, далечната и студена луна, 
спусна светлината си върху мен, която съм толкова самотна
И също както когато си се хванал в паяжина, колкото повече 
се съпротивлявам, толкова повече копнежът ми ме задушава
Сякаш ми се присмива, сякаш ме поглъща, мракът ме сломява


*Аз вървя в сънищата си, в сънищата си
Ти дойде, за да ме намериш без мое позволение
И без значение колко много страдах, аз отново потрепвам
Плача в сънищата си, в сънищата си
Не мога да те хвана, не мога да тръгна след теб
С това аз се събуждам обляна в сълзи

Не разбирам как винаги успяваш да ме намериш, моля те спри с това
Дори и да се опитам да те спра, не мога да го направя
Всяка вечер те пускам в сънищата си
И винаги след това се събуждам обляна в сълзи



Няма коментари:

Публикуване на коментар