четвъртък, 6 септември 2012 г.

Nicole- Lost Бг Превод



                                           ПРЕВОД

Отвън, зад прозореца, светлините изгасват една след друга
В тъмнината, свикнах с това без дори да разбера
В тези спомени, които не мога да забравя, ти все още си при мен
Днес отново се боря с напиращите в очите ми сълзи

Винаги, където и да отида, аз виждам теб
Твоите следи, аромата ти, движението на ръцете ти
Те идват незабележимо до мен и отново ме заливат като вълна 
Точно като в първия път, когато те видях

*Нищо не се е променило, всичко си е както преди
Това, което ми даде просто беше прекалено много
Има спомени навсякъде, където отида
Много е носталгично
Все още не съм свикнала да съм сама
Ще те търся навсякъде
Без теб съм изгубена

Безусетно, дните отминаха,
в тази малка стая, аз спрях времето
Вече не знам от колко време съм заключена съм тук
До сега, аз го спирах сама

Всеки път, когато те погледна, те виждам застанал до мен
Онези дни, този образ, в онова време, както беше преди
Страх ме е,че всичко това може да се изпари, 
за това отново хващам здраво спомените си
Все още се държа като глупачка


*Нищо не се е променило, всичко си е както преди, моя любов
Това, което ми даде просто беше прекалено много
Има спомени навсякъде, където отида
Много е носталгично
Все още не съм свикнала да съм сама
Ще те търся навсякъде
Без теб съм изгубена

Един изстрел, два изстрела
Помня този поглед
Мисля, че нещо не е наред, кажи ми какво
Един изстрел, два изстрела
Съдбата дърпа конците на любовта ни
Спомням си и всички лъжи
Помня този поглед

Вероятно е така
Това, което ми даде просто беше прекалено много
Все още имам силни чувства към теб
Те все едно викат името ти
Дори и след всичко случило се, аз няма да спра
Ще продължа да те търся навсякъде
Без теб съм изгубена 





Няма коментари:

Публикуване на коментар