събота, 22 септември 2012 г.

JYP, Wooyoung, Taecyeon, Suzy- Classic Бг Превод





Някои неща са вечни
Класика

Нещата, които не се променят, дори когато времето отмине
Са очите ми и сърцето ми, което бие като лудо, когато те види
Нервното вълнение, което усетих, когато те видях за първи път
Това чувство все още е толкова силно- истина е

Всеки път, когато очите ни се срещнат, всеки път, когато чуя гласа ти
Чувствам щастие, което не мога да скрия
Винаги когато държа ръката ти, винаги, когато те държа в прегръдките си
Се връщам обратно към първото чувство, което изпитах към теб

*Нашата класическа любов
Като класическата музика, която слушаме
Дори когато времето отмине, тя не се променя
Ти и моята класическа любов
Като класическите филми, които гледаме
Постоянно те гледам, но не спираш 
да ми липсваш- това е класика

От деня, в който се появи пред мен
Всяка част от живота ми бавно се промени
Завинаги в очите ми, виждам те
Завинаги в очите ти, виждаш ме
Знам много добре, че това е така

*Нашата класическа любов
Като класическата музика, която слушаме
Дори когато времето отмине, тя не се променя
Ти и моята класическа любов
Като класическите филми, които гледаме
Постоянно те гледам, но не спираш 
да ми липсваш- това е класика

Моя любов, слушай, не вярвам в безкрайната любов
Но до някаква степен, нуждата ти да станеш 
моя съпруга, става все по-голяма
Искам да гледам изгрева с теб
Всичи са шокирани от държанието ми
Вечно е, също като пластмасата
Никога няма да се промени, защото е класика

*Нашата класическа любов
Като класическата музика, която слушаме
Дори когато времето отмине, тя не се променя
Ти и моята класическа любов
Като класическите филми, които гледаме
Постоянно те гледам, но не спираш 
да ми липсваш- това е класика






Няма коментари:

Публикуване на коментар