сряда, 12 септември 2012 г.

Kara- With All Of My Heart (Dear Kamilia) Бг Превод



                                    ПРЕВОД

От деня, в който се срещнахме за първи път
Това са думите, които крих до сега
Не бяха срамежливо сърце или тайна, 
нещата, които се опитвах да скрия

Казват, че мечтите не винаги се сбъдват
Но  се надявам, че ти и аз ще бъдем заедно,
надявам се, че тази моя мечта ще се сбъдне

Дори и светът да се промени малко по малко
Само с теб, който нежно се усмихва
Когато времето отмине и настъпи бъдещето
Вярвам, че ние ще бъдем заедно

*Със сърцето си, аз изразявам благодарната си любов
Чуваш ли сърцето ми?
Ти ме защитаваш всеки Божи ден
Скъпи, просто искам да ти кажа, колко много те обичам
Нека да си обещаем
Дори и да мине много време, искам да вървя заедно с теб

Това срещу което сме изправени 
сега е съдба избрана от небесатаДори и да се преродя, ще те намеря 
и ще се срещнем отново
Понякога, понякога, дори и да страдам и да плача
Ти нежно, нежно ме прегръщаш с ослепителна усмивка
Чувствата ти, които не можеш да скриеш
Отново ми повдигат духа 


*Със сърцето си, аз изразявам благодарната си любов
Чуваш ли сърцето ми?
Ти ме защитаваш всеки Божи ден
Скъпи, просто искам да ти кажа, колко много те обичам
Нека да си обещаем
Дори и да мине много време, искам да вървя заедно с теб

Със сърцето си, аз изразявам благодарната си любов
Чуваш ли сърцето ми?
Любовта ми към теб не може да се опише с думи
Скъпи, просто искам да знаеш, че ти си 
моята единствена истинска любов
Обичам те толкова много
Дори и да мине много време, искам да бъда с теб завинаги





Няма коментари:

Публикуване на коментар