неделя, 16 февруари 2014 г.

BTS/Bangtan Boys– JUMP Бг Превод



                                                             ПРЕВОД

*(Да скачаме) Вдигнете ръцете си във въздуха и викайте заедно, веселете се
(Да скачаме) Вдигнете ръцете си във въздуха и викайте заедно, скачайте
(Да скачаме) Да скачаме
(Да скачаме) Внимавайте
(Да скачаме) Вдигнете ръцете си към небето и викайте заедно, скачайте

Всички, кажете

**(Да скачаме) Всички мечтатели
(Да скачаме) Вдигнете ръцете си
(Да скачаме) Захвърлете тревогите си
Да скачаме, скачаме, скачаме

**(Да скачаме) Всички мечтатели
(Да скачаме) Вдигнете ръцете си
(Да скачаме) Захвърлете тревогите си
Да скачаме, скачаме, скачаме

Героят, който сте мечтали да бъдете като малки
Преди ние скачахме, искахме да сме супергерои
Но сега, ние пораснахме и времето отмина
Превръщате се във възрастни, но аз искам върна времето назад
Към времето, когато бях 10 годишно момче и пеех 
песента от анимацията за любимия ми супергерой
Искам да се върна назад, за това затварям очите си и викам
Но нищо не се променя, реалността си е същата

Независимо кой се опита да ме спре
Аз ще се справя сам
Живеем само веднъж
Хайде (Хайде)
Хайде (Хайде)
Дори да живея само за ден
Аз ням ада съжалявам за нищо
Да скачаме
Да скачаме (Скачайте, скачайте, скачайте, скачайте)

*(Да скачаме) Вдигнете ръцете си във въздуха и викайте заедно, веселете се
(Да скачаме) Вдигнете ръцете си във въздуха и викайте заедно, скачайте
(Да скачаме) Да скачаме
(Да скачаме) Внимавайте
(Да скачаме) Вдигнете ръцете си към небето и викайте заедно, скачайте

Всички, кажете

**(Да скачаме) Всички мечтатели
(Да скачаме) Вдигнете ръцете си
(Да скачаме) Захвърлете тревогите си
Да скачаме, скачаме, скачаме

**(Да скачаме) Всички мечтатели
(Да скачаме) Вдигнете ръцете си
(Да скачаме) Захвърлете тревогите си
Да скачаме, скачаме, скачаме

2007 е моментът, в който животът ми се промени
Минаха 7 години откакто започнах да пея
Станах убиец на женските сърца
Но понякога, аз се връщам към онези времена
Изправям се пред себе си, който бях като бял лист хартия
Тази среща пробужда едно ново мое "Аз" 
Сега, аз ще изляза на сцената и ще изненадам 
всички като скачам високо като Джордан

Върнете се няколко години назад
Когато изкарвахте трамплина от ъгъла на 
стаите си и скачахте високо във въздуха
Вие се наслаждавахте на всеки скок, чувствахте, че имате всичко на света
Връщайки се назад към невинните си мечти
В дните от детството ми, аз бях нетърпелив да порасна
Но всеки ден беше изпълнен с радост
За да мога да бъда, просто да мога да бъда
Да бъда... стоп

*(Да скачаме) Вдигнете ръцете си във въздуха и викайте заедно, веселете се
(Да скачаме) Вдигнете ръцете си във въздуха и викайте заедно, скачайте
(Да скачаме) Да скачаме
(Да скачаме) Внимавайте
(Да скачаме) Вдигнете ръцете си към небето и викайте заедно, скачайте

Да скачаме нагоре-надолу, ние сме тук, ние сме BTS
Отдайте се на ритъма, ако сте готови, вдигнете високо ръцете си
Различно е от това, за което сте си мечтали като малки
Ние ни се срещнахме, ние сме герои, тренираме да бъдем рапъри
Сега, скачайте на сцената, ние сме героите на новото поколение

Седем момчета, трениращи да бъдат герои, които някога бяхме незрели
Вместо трамплин, сцената е мястото, където 
трябва да скачам, като луд, нагоре-надолу
Вече няма просто да говоря за това, време е да 
разперя крилете си и да полетя, да започваме
Изпъчете раменете си, раздвижете телата си, 
изпразнете умовете си, за купонясваме

**(Да скачаме) Всички мечтатели
(Да скачаме) Вдигнете ръцете си
(Да скачаме) Захвърлете тревогите си
Да скачаме, скачаме, скачаме

**(Да скачаме) Всички мечтатели
(Да скачаме) Вдигнете ръцете си
(Да скачаме) Захвърлете тревогите си
Да скачаме, скачаме, скачаме

**(Да скачаме) Всички мечтатели
(Да скачаме) Вдигнете ръцете си
(Да скачаме) Захвърлете тревогите си
Да скачаме, скачаме, скачаме





Няма коментари:

Публикуване на коментар