неделя, 16 февруари 2014 г.

BTS/Bangtan Boys– BTS Cypher PT 2: Triptych Бг Превод



                                                   ПРЕВОД

Заради кого? Заради J-Hope
Заради кого? Заради Rap Mon
Още веднъж, заради кого? Заради Suga
Тези стил и ритъм са заради Bang Tan

Ние сме хлапетата, които водят Hallyu вълната на 21-ви век
Ние сме седем вълка, които хващаме агнетата в капан
Ние ще надминем разваленият рап на лъжливите рапъри
Ние вървим само напред, нашият ритъм е велик
Bang Tan са тук, откачалките са тук
Независимо кой се качи на ринга, ние ще победим, ние сме рап бойци
Аз ще кажа "здрасти", ти ще кажеш "чао", 
ти си като спукана гума, ние сме различни
Огън, ние сме горещи, нашият K-Pop стил е зарибяващ като PSY
Рапът ми няма равен, ще го кажа право в ухото ти, запомни това
Нашите бунтове са успешни и стават все по-големи
Няма нужда от дълги обяснения, просто ще го обясним с рап
BTS, последвайте лидерите, да вървим, сега
Какво?

Ще ви отнеса с моя рап, аз съм пълен психопат, 
ако съм комарджия, тогава всички зарове са в мен
Ако си добър с мен, аз съм още по-добър
Ако си Pride, тогава аз съм Chrysler, това означава, че аз съм безценен
Кой си ти, че да съдиш рапа ми? Рапърr?
Това е One Piece, аз съм Бялата Брада, а ти просто имаш дълга брада като сом
Хехе хаха, бийп бийп, 300км. в час
В момента минавам през процеса да работя усилено
Няма да дискриминирам, а ще хвана всички от тях, 
пригответе надгробните си плочи, ще бъдете разгромени
Огън- Бинг Бинг, Пау, Пау, ще се разплачете и ще викате бащите си
Гласът ми заглушава гласовете на невзрачните рапъри
Това е кралство, аз съм крал, а вие сте загубеняци
аз ще ви сдъвча и ще ви погълна, вие сте дъвка
Над тичащия човек е летящият човек
Над летящия човек е този, който седи върху него
Това съм аз, по-лошо момче съм от Rain
След като си поиграя с тях, аз просто разкъсвам тъпанчетата ви, бум бум бум
Това е моето проклятие, кошмар, бунт, масово убийство, кражба, дум дум дум
Вие сте като Katalk без никакви приятели, нямате никакъв стимул
Вече подмокрихте си панталоните? Съжалявам, няма тоалетна
Заповядвам ви, пуснете микрофоните и се изправете
Вие не струвате
Ще ви избутам от сцената, защото не ви харесвам
Аз знам, че съм добър и давам най-доброто от себе си
В момента ръмжа, вие сте в опасност
Просто се разкарайте, както вече казах, вие не струвате
Опитвате се да се издигнете и издигнете до 
небето, но се проваляте, вече ви забравих
Гласът ми, нивото ми, постигнах ги от едно до десет
Аз слагам целия свят на езика си
Аз играя с големите момчета, не ме подценявайте
На CD-то или по телевизията, вие ме гледате и ми завиждате, жалки сте
Аз съм чудовище,аз рапирам с перспектива,рапът ми има смисъл,аз има цел 
Загубеняк, къде са ти римите, къде ти е рапът? Аз съм 
краля, аз съм Бог, така че къде са императорите ми?
Аз се приземявам в моята Страна на Чудесата, аз съм 
Питър Пан, така че това никога няма да приключи
Докато аз се возя в моя G5, ти седиш в първа 
класа доволен от себе си и се подхилкваш
Продължавай да се подхълкваш, продължавай да се надуваш, 
донеси си микрофона, искаш ли да се изправиш срещу мен?
Hyungs, които са страшно горделиви и имат 
странни вярвания, се отказват след 8 такта
Хей, нещастници, ще ви дам този ритъм, пробвайте се
Започнете да говорите, като не можете да започнете да рапирате
Трябва да има закон, който да ви забрани да рапирате

Заради кого? Заради J-Hope
Заради кого? Заради Rap Mon
Още веднъж, заради кого? Заради Suga
Ние тримата се събираме заедно и призоваваме новото поколение
Заради J-Hope
Заради кого? Заради J-Hope
Заради кого? Заради Rap Mon
Още веднъж, заради кого? Заради Suga
Следващият батер ще рапира на този ритъм

Моят домейн е dopeman.com, смъмрих много хора с микрофона си
Говора и действията са като окови, престъплението ми е насилие с езика ми
Вие сте толкова лоши откакто сте се родили
Ако ще се оплаквате от този ритъм, просто си тръгнете
Арогантността на хип-хоп измамниците няма граници
Нивото на BTS винаги е било по-високо от вашето
В сравнение с вас, които спите по цяла нощ, аз съм работохолик
Изписаните ми химикалки са повече от броя на феновете 
ви, ако рискувам и заложа всичко, аз ще победя
Ще победя, аз съм върха, когато чуя рапа ви, започва да ми се гади
Гласът ми запленява дори приятелките ми
Студиото е моята площадка, химикалът и хартията са моя партньор
Мислите си, че това, че ви ескортират ви прави влиятелни, 
надявам се, че ще оставите микрофоните си
Ако аз съм слънцето, вие сте луната, 
защото, когато аз изгрявам, вие залязвате
Всички вие хип-хоп копелета, облечени 
в дизайнерски дрехи, слезте от облаците
Всички вие нещастници, никой не иска да слуша скапания ви рап 
Вземете си почивка и почакайте, просто 
отидете на Хаваите или се приберете вкъщи
Вижте колко далече ще стигна, всички 
изгнили корени ще бъдат заменени с нови
Всички, да изиграем една игра, без никакви 
усилия, ще ви накарам да плачете
Мислите, че можете да създавате музика? 
Просто си потърсете почасова работа
Въпреки че няма да стигнете до никъде с късата си и слаба кариера 
Надявам се, че ще оцелеете, продължавайте да потъвате все по-надълбоко
Животът ви е като на дънна риба, рапът ви е рециклиран
Вие си пестите и разделяте ритъма, пренаписвате го и отново го използвате
Хей, трябва да се срамувате от себе си, 
само след 24 такта, вие губите дъха си
В сравнение с размера ви, рапът ви е толкова слаб
Като родителите ви, сърцето започва да ме боли, всеки път щом ви видя

Ще сложа край на музикалната ви кариера





Няма коментари:

Публикуване на коментар