неделя, 16 февруари 2014 г.

BTS/Bangtan Boys– Spine Breaker Бг Превод



                                                     ПРЕВОД

С обувки струващи няколко стотин, яке струващо няколко хиляди
С часовник струващ няколко стотин, ти се чувствам добре
Образованието вече не е приоритет и 
идентичността на учениците избледнява
Образователната система на 21-ви век е разделена на две

Тези, които имат и тези, които нямат
Тези, които носят обувките последна мода и тези, които не ги носят
Тези, които имат дрехите последна мода и тези, които ги нямат
И тези, които с всички сили се опитват да се сдобият с тези неща
Какво става? Да не би да изоставаш от модата?
Ти си хленчила и си се оплаквала, за да ги получиш, засегнах ли нерв?
Дебелото ти яке е изпълнено с алчността ти
Дори след като виждаш изкривените от работа гръбнаци 
на родителите си, ти си толкова коравосърдечна
Оплакваш се, че всичките ти приятели го 
имат и че трябва да го купят и на теб
Спри да се държиш толкова незряло
Няма да умреш от студ, само защото не си си купила това яке
Осъзнай се, преди да е станало прекалено късно

*Уоу, чувството е толкова хубаво, да облечеш мръсните си дрехи
Ти си нещо различно, ти си върха, пълна си със суаг, грешиш
Какво ти има? Луда си, скъпа
Ето това ще задуши сърцето ти, мръсни дрехи

**(Ла ла ла ла ла ла ла ла ла)
Ти чупиш гръбнаци
(Ла ла ла ла ла ла ла ла ла)
Ти чупиш гръбнаците на родителите си
(Ла ла ла ла ла ла ла ла ла)
Някой ден, ти ще съжаляваш за това
(Ла ла ла ла ла ла ла ла ла)
Да вървят по дяволите, тези хора, чупещи гръбнаци

Какво става, хлапе? Не знаеш колко добре си живееш напоследък
Може би прекрачвам границата като се меся в живота на другите хора
Защо продължаваш да говориш тези празни приказки?
Аз ще похарча парите, които сам съм спечелил
Ще си доволна само ако харча парите си като теб
Моля, гледай себе си
Живота си е твой, ако бях на твое място, нямаше да кажа нищо
"Да, якето ми е много скъпо и въобще не е хубаво
Но много го искам, какво да направя?
Приятелите ми, които имат по-малко пари от мен, също го имат
Няма друг избор, освен да го купя, ако не искам да ме отхвърлят"
Хората на моята възраст са такива
Да, аз не мисля като тях, аз не съм "нормален", това толкова ли е лошо?
Знам, че не са повърхностни, а искат да бъдат приети от обществото
Но аз правя каквото е нужно, аз не чупя гръбнаците на родителите си
Но ти си точно от тези хора, които вече са голени, 
а стоят в стаите си и чакат всичко на готово

*Уоу, чувството е толкова хубаво, да облечеш мръсните си дрехи
Ти си нещо различно, ти си върха, пълна си със суаг, грешиш
Какво ти има? Луда си, скъпа
Ето това ще задуши сърцето ти, мръсни дрехи

Мръсни дрехи за теб, мръсни дрехи за мен
Всеки е минавал през това
Да вървите по улицата, облечени в скъпи дрехи, да се чувствате добре
Всички други са по-долу от вас, вие сте Gulliver
С каквото и да сте облечени, нямате право да се държите така
Ще съжалявате за това
Вие можете да поддържате своя суаг, а не ви ли е грижа за родителите ви?
Добре, искам да ви спра, направете своя избор сега

*Уоу, чувството е толкова хубаво, да облечеш мръсните си дрехи
Ти си нещо различно, ти си върха, пълна си със суаг, грешиш
Какво ти има? Луда си, скъпа
Ето това ще задуши сърцето ти, мръсни дрехи

**(Ла ла ла ла ла ла ла ла ла)
Ти чупиш гръбнаци
(Ла ла ла ла ла ла ла ла ла)
Ти чупиш гръбнаците на родителите си
(Ла ла ла ла ла ла ла ла ла)
Някой ден, ти ще съжаляваш за това
(Ла ла ла ла ла ла ла ла ла)
Да вървят по дяволите, тези хора, чупещи гръбнаци





Няма коментари:

Публикуване на коментар