неделя, 16 февруари 2014 г.

Stellar– Guilty Бг Превод



                                                   ПРЕВОД

Черно, по-черно, боядисай слънцето в черно
Мразя следобедното неспокойство, направете го по-мрачно
Леко, по-леко, искам да изпразня сърцето си, за да стане по-леко
За да не се чувствам виновна пред никого

*Погледни ме право в очите, аз викам към теб
Мислите ти, чувствата ти, белезите ти свързани 
с мен, всички те са изпълнени с вина

Студено, по-студено, охлади ума ми, по-студено
Многобройните емоции ме объркват
Красива, по-красива, слагам грим на лицето си, по-красива
За да могат да ме забележат дори в мрака

*Погледни ме право в очите, аз викам към теб
Мислите ти, чувствата ти, белезите ти свързани 
с мен, всички те са изпълнени с вина

За обърканата мен
Положението ти, ситуацията, в която си, тези неща не ме интересуват

Моментът, в който бях опиянена от сладките ти думи и докосване
Времето, в което бях заблудена от безкрайната ти искреност
(Това беше глупава грешка, грешка)
Да не би да съм сънувала в съня си? Защото, когато 
се събудих, реалността ми беше като сън
Лицето ми, отразено в счупеното огледало
Изглежда толкова жалко

Скъсаната ми кукла, моята връзка, изградена върху лъжи
Теб те няма, вече не си тук, фантазирам си, че ти не съществуваш
Аз ще те посоча, ще те накарам да се изправиш пред съда
Ще си получиш заслуженото, заслуженото
Ти си виновен, това е всичко, което искам да кажа


Мислите ти, чувствата ти, белезите ти свързани 
с мен, всички те са изпълнени с вина





Няма коментари:

Публикуване на коментар